رئیس دانشگاه آزاد اراک: استاد دانشگاه آزاد اراک مدیر کارگروه آموزش سازمان ملل متحد شد

به گزارش مرکزی دیلی، علیرضا نظام‌آبادی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به این انتصاب اظهار کرد: حسین ظهوری عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی اراک، به عنوان مدیروبرپاکننده کارگروه آموزش EUROBATS (زیرمجموعه برنامه محیط زیست سازمان ملل متحد) منصوب شد.

وی افزود: در نوزدهمین جلسه مشاوره و نهمین جلسه کمیته برگزار کنندگان EUROBATS (زیرمجموعه برنامه محیط زیست سازمان ملل متحد) که در کشور یونان برگزار گردید، دکتر حسین ظهوری عضو هیئت علمی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه آزاد اسلامی اراک به عنوان تنها نماینده و سخنگوی ایران شرکت کرده و پس از طرح پروپوزال پیشنهادی از سوی وی و تصویب آن توسط اعضا با اکثریت آرا، کارگروهی به نام کارگروه آموزش تشکیل و وی به عنوان مدیروبرپاکننده کار گروه آموزش EUROBATS که زیر مجموعه UNEP یا همان برنامه محیط زیست سازمان ملل قرار دارد منصوب شد.

رئیس دانشگاه آزاد اراک تصریح کرد: همچنین وی عضو کارگروه Monitoring of Daily and Seasonal Movement of Bats در این سازمان نیز می باشد و نام دانشگاه آزاد اسلامی اراک بدلیل حضور دکتر ظهوری در آن سازمان مذکور ثبت گردیده و این برگی از افتخارات ملی ایران است.

وی با اشاره به سوابق حسین ظهوری گفت: حسین ظهوری عضو هیئت علمی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه آزاد اسلامی اراک دارای مدرک دکترای علوم محیط زیست با گرایش تنوع زیستی بوده و در حال حاضر مشغول به تدریس و تحقیق در مقاطع مختلف تحصیلی در دانشگاه های مختلف است.
نظام ابادی افزود: وی دارای مدرک مدیریت فنی در توریسم است و در زمینه اکوتوریسم و جغرافیای جهانگردی، بوم شناسی حیات وحش، ساخت مستندهای تلویزیونی درباره حیات وحش و طبیعت ایران ،آموزش حیات وحش و محیط زیست برای گروه های سنی پایه و تاکسیدرمی نیز فعالیت می نماید.

وی تصریح کرد: ظهوری تاکنون موفق به چاپ بیش از ده مقاله علمی- پژوهشی وISI  شده است و همچنین مقالات زیادی در کنفرانس های داخلی و بین المللی ارائه نموده است.

رئیس دانشگاه آزاد اراک با اشاره به دیگر فعالیت های ظهوری گفت: وی عضو BGG-SSC اتحادیه جهانی محیط زیست(IUCN) ، همکار موزه تاریخ طبیعی مجارستان در زمینه شناسایی خفاش و عضو جامعه اکولوژی شرق آفریقا (ESEA)بوده و با دانشگاه های معتبر دنیا از جمله دانشگاه برکلی و بوستون آمریکاو مجله Bat Research News همکاری دارد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.