برگزاری مراسم تجلیل از خادمان ستاد اجرایی خدمات سفر استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، مهدی زندیه‌وکیلی عصر امروز در مراسم تجلیل از خادمان ستاد اجرایی خدمات سفر استان مرکزی اظهار داشت: از این میزان ورود مسافران و گردشگران ۶۹۰ هزار نفر شب مسافر در استان اقامت داشتند که استان مرکزی از این نظر در رتبه ششم اقامت مسافران نوروزی در کشور قرار گرفت.

وی تصریح کرد: تعداد بازدید کنندگان و گردشگران نوروزی از جاذبه‌های گردشگری، مذهبی و تاریخی استان ۲۰۰ هزار نفر بوده که بیت تاریخی امام خمینی(ره) در خمین و سرچشمه و باغات گل محلات از مناطق پر بازدید کننده استان در بخش جاذبه‌های طبیعی و مذهبی استان مرکزی در ایام نوروز بوده است.

معاون عمرانی استاندار مرکزی از کاهش ۴۰ درصدی تصادفات در ایام نوروز در استان خبر داد و عنوان داشت: با هماهنگی‌های انجام شده با پلیس راه، خوشبختانه تعداد تلفات ناشی از تصادفات نیز در استان کاهش قابل توجهی داشته است.

زندیه‌وکیلی با اشاره به اینکه فعالیت‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان از بهمن ماه سال گذشته با حضور دستگاه‌های عضو در قالب ۵ کمیته آغاز شد، بیان کرد: این ستاد برای هماهنگی و برنامه‌ریزی و تعیین وظایف کمیته‌ها ۴ جلسه ستاد اجرایی، ۱۶ جلسه کمیته‌های پنج‌گانه و ۲۴ جلسه کمیته‌های شهرستانی در راستای بستر سازی مناسب برای آرامش مسافران نوروزی و ارائه خدمات بهتر برگزار کرد.

وی با تاکید بر اینکه در ایام نوروز شاهد همکاری و هماهنگی مطلوب در راستای خدمات رسانی به مسافران نوروزی بودیم، ادامه داد: در ایام نوروز هیچ گزارش منفی ناشی از نارضایتی از خدمات ارائه شده به مسافران به ستاد اجرایی اعلام نشد که این امر بیانگر تلاش و اقدامات مطلوب دستگاه‌ها است.

معاون عمرانی استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: با ارزیابی انجام شده در ستاد اجرایی خدمات سفر استان هلال احمر استان مرکزی، دانشگاه علوم پزشکی و اورژانس، اداره کل راه و ترابری و راهداری، پلیس راه و اداره کل آموزش و پرورش استان به ترتیب به عنوان برترین دستگاه‌های خدمات رسان استان معرفی شدند.

زندیه‌وکیلی با بیان اینکه در حوزه فرمانداری‌ها، فرمانداری دلیجان و اراک جزو برترین فرمانداری‌های خدمات رسان استان شناخته شدند، اظهار داشت: شهرداری نراق و شهرداری اراک نیز در حوزه شهرداری‌های خدمات رسان رتبه برترین شهرداری‌ها را کسب کردند.

وی با تاکید بر لزوم بهبود شاخصه‌های گردشگری و معرفی بهتر جاذبه‌های گردشگری در استان گفت: تحقق این مهم می‌تواند در توسعه گردشگری و جذب مسافران و گردشگران در استان نقش مؤثری ایفا کند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.