سلیمی:دولت باید فعالیت های خود را سریع تر آغاز کند

به گزارش مرکزی دیلی، حجت الاسلام علیرضا سلیمی در گفت و گو با خبرنگار پانا، افزود: از دولت جدید درخواست داریم تا کارها و فعالیت ها را سریع تر آغاز کند و از فضای دوران انتخابات خارج شود.

وی تصریح کرد: تاکنون اقدام آنچنانی از سوی دولت یازدهم دیده نشده است و با توجه به وضعیت بهتر اعتبارات در سال جدید مردم از دولتمردان انتظار دارند که شاهد انجام فعالیت های مهم و سریع تری در کشور باشند.

این نماینده مجلس در بخش دیگری از صحبت های خود در خصوص آخرین وضعیت معادن محلات بیان کرد: در خصوص معادن محلات توجه به سه نکته ضروری است که مسئولان و مردم شهرستان می بایست این نکات را مورد توجه قرار دهند.

حجت الاسلام سلیمی بیان کرد: بحث اول به واگذاری معادن بازمی گردد که معتقدیم در این زمینه اشتباهاتی انجام شده است و مطابق قانون عمل نشده است.

وی تصریح کرد: نکته دوم به اقدامات خلافی مربوط می شود که در سطح برخی از معادن به وقوع می پیوندد و معتقدیم که در برداشت های انجام شده نیز قانون رعایت نشده است و گاهی اوقات یا در این معادن اضافه برداشت صورت گرفته و یا در اظهارات مطالب خلاف بیان شده است و حقوق دولتی کمتری پرداخت شده است.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر مخالفت صریح خود با واگذاری معادن به افراد غیر بومی گفت: به شدت با این عمل مخالفم و عمده تخلفات انجام شده نیز از سوی افراد غیربومی صورت می گیرد.

سلیمی ادامه داد: نکته سوم در این بین آن است که افراد بومی معدن کار انصافا کمک های خوبی به شهر انجام داده اند که به طور مثال می توان از شخصی نام برد که ماهانه بدون انجام کارهای تبلیغاتی ۳۵ میلیون تومان به بیمارستان کمک می کند که البته از این گونه افراد در سطح شهر بسیار زیاد است.

وی اظهار داشت: اگر معادن به افراد بومی واگذار شود قطعا کمک های بهتری نیز به شهرستان صورت می گیرد و باید از این معادن به نحو شایسته تری استفاده کنیم.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.