برگزاری همایش مربیان و مسئولان عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، علی‌اکبر رائفی‌پور در همایش مربیان و مسئولان عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه اراک که در آن از ۱۰۰ نفر از هادیان، مربیان، فرماندهان و مسئولان عقیدتی سیاسی حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج ناحیه اراک با اهدای لوح تقدیر و تجلیل شد،  با اشاره به اینکه سالروز شهادت شهید مطهری به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه نام‌گذاری شده، اظهار کرد: استاد مطهری از برخی شاخصه‌های اخلاقی برجسته‌ای برخوردار بودند که از جمله آنها موقعیت شناسی، دشمن شناسی و زمان شناسی بود که برای برای مقابله به دشمنان بسیار موثر واقع شد

وی افزود: شهید مطهری از جمله شخصیت‌هایی بود که در تحکیم و تعلیم مبانی اعتقادی و فرهنگی انقلاب اسلامی نقش اساسی داشت.

رائفی پور تصریح کرد: شهید مطهری شخصیتی بسیار بزرگ و اندیشمند بود که امروز همه ما باید از سیره و روش این شهید والامقام درس و الگو بگیریم.

استاد دانشگاه و محقق صهیونیزم‌پژوه بر ضرورت ترویج نگاه انقلابی، تاکید کرد و گفت: امروز ما باید ایده‌های ناب قرآنی و الهی برگرفته از اسلام ناب محمدی را به دنیا عرضه کنیم.

رائفی پور افزود: اندیشه‌های امام خمینی(ره) درباره صدور انقلاب اسلامی به جهان،  توسعه و عمق ‌بخشی فرهنگ انقلابی را ضرورتی مهم ساخته و انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی در حیطه‌ جغرافیای جهان اسلام بود و مبنای تحولات فرهنگی گسترده‌ای را در جامعه بنا نهاد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی شوک بزرگی به دشمنان نظام وارد کرد، گفت: دشمنان ایران هنوز از انقلاب اسلامی به خاطر شوک اولیه که به آنها وارد کرده می‌ترسند و در صدد نابودی این انقلاب هستند.

رائفی پور تصریح کرد: امروز باید تمام توان رسانه‌ای خود را به کار بگیریم و مفاهیم تشیع و اسلام ناب را منتشر کنیم چراکه اگر موج انقلاب فرهنگی راه بیفتد مثل یک سیل تمام سنگ‌ها را می‌شکافد و موانع  را از بین برده و دشمنان را نابود می‌کند.

استاد دانشگاه و محقق صهیونیزم‌پژوه افزود: یکی از مشکلات جامعه مانوس نبودن مردم با قرآن و احادیث بوده و امروز نیاز داریم مفاهیم حقیقی قرآن در سیستم مدیریت فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی ما حاکم شود.

وی تصریح کرد: یکی از ابزارهای دشمنان برای تخریب انقلاب اسلامی شبکه‌های ماهواره‌ای بوده و دشمنان انقلاب در این شبکه‌ها از راهبردهایی چون تخریب، بزرگنمایی، تمسخر و تهمت زدن استفاده می‌کنند.

رائفی‌پور با اشاره به تلاش دشمن در برنامه های ماهواره ای گفت: در برنامه‌های شبکه‌های ماهواره‌ای ابتدا با تمسخر ابهت فرد را شکسته و سپس در فاز تخریب شروع به تهمت زدن و بزرگنمایی در راستای تخریب فرد می‌کنند.

وی افزود: جمع کردن دیش‌های ماهواره‌ای راهکار خوبی برای مقابله با این نوع تهدیدات نرم دشمن نیست بلکه برای واکسینه کردن مردم در برابر این تهدیدها باید تلاش و جدیت داشت.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.