انتقال آب غیرشرب به مناطق ده گانه کوی صنعتی اراک

به گزارش مرکزی دیلی، احمد حسنی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به انتقال آب غیر شرب به کوی صنعتی اراک اظهار کرد: با توجه به اینکه تأمین آب شرب برای شهرهای کشور در حال حاضر از معضلات اصلی مدیریت شهری کشور محسوب می شود و یکی از منطقی ترین روش ها برای مبارزه با کم آبی، جداسازی آب شرب از دیگر آب های مصرفی مانند آبی که برای آبیاری فضای سبز مورد استفاده قرار می گیرد است.

وی افزود: مطالعات طراحی شبکه های آبرسانی و آبیاری فضای سبز، در راستای سیاست صحیح جداسازی شبکه آب شرب از شبکه آب فضای سبز در جهت تعدیل شرایط بحران آب، بهبود شرایط زیست محیطی، کاهش سهم مصرف آب فضای سبز از بخش آب تصفیه شده شهرها، کاهش هزینه های مرتبط و افزایش راندمان آبیاری برای فضای سبز شهرداری های اراک انجام می‌شود.

مدیرعامل پارک ها و فضای سبز شهرداری  با اشاره به معرفی پروژه در حال اجرای کوی صنعتی گفت: در راستای طرح جامع جداسازی آب غیر شرب، پروژه لوله گذاری کوی صنعتی از ابتدای زمستان ۹۲ سال مطابق با برنامه زمانبندی شده آغاز شد.

حسنی تصریح کرد: یکی از اولویت های اصلی سازمان در سال جدید، انجام پروژه های برنامه ریزی شده مانند تفکیک آب شرب از غیر شرب به منظور کاهش مصرف آب و حفظ و توسعه هر چه بهتر در زمینه فضای سبز است.

وی افزود: پروژه های خط انتقال آب غیر شرب در چند نقطه از سطح شهر مطابق با برنامه ریزی مدون و به طور هم زمان در حال اجرا است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.