برگزاری مسابقه عکاسی «برج شیشه» در استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی، سیدمحسن رحمتی، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و با هدف به‌کارگیری تجربیات و استعدادهای نخبگان عکاسی استان مسابقه عکاسی برج شیشه به‌مناسبت روز معمار و هفته میراث فرهنگی را برگزار می‌کند.

وی تصریح کرد: این مسابقه با هدف به‌کارگیری استعدادها و تجربیات عکاسان استان مرکزی برگزار می‌شود.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان بیان کرد: این مسابقه در چهار رشته و با موضوعات ابنیه و بافت‌های تاریخی، معماری اسلامی، نمای شهری و روستایی و بافت فرسوده برگزار می‌شود.

رحمتی ادامه داد: در این مسابقه به ۹ نفر از برگزیدگان جوایز نقدی به همراه لوح تقدیر و تندیس مسابقات اهدا و به عکاسانی که آثار آنها به نمایشگاه راه یافته باشد نیز لوح تقدیر اهدا می‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی از فراخوان شرکت در www.arakeng.ir و یا www.markazitourist.ir مسابقه و اطلاعیه‌های بعدی دبیرخانه مسابقه به آدرس الکترونیکی مطلع شوند.

این مسئول در پایان اظهار کرد: آثار منتخب هیئت داوران به صورت نمایشگاه عکس از روز ۲۵ اردیبهشت تا دوم خرداد در موزه مفاخر استان دایر خواهد شد.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به آدرس کدپستی ۳۳۴۴-۴-۳۸۱۹۷ و یا به آدرس پست الکترونیکی borjeshisheh.eopm@arakeng.ir ارسال و یا به صورت حضوری از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ بعدازظهر به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی تحویل دهند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.