تخصیص ۵ میلیارد ریال برای بهسازی و توسعه بیمارستان امام(ره) اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، بابک عدلی در بازدید استاندار مرکزی از بیمارستان امام خمینی (ره) اراک به مناسبت هفته سلامت با اشاره به برنامه های تامین اجتماعی در راستای ارتقاء سطح بهداشت و درمان اظهار کرد: برنامه طراحی شده برای توسعه این بخش مهم بیمارستانی ۵ماهه است و علاوه بر بهسازی محیطی و ایجاد شرایط استاندارد ، تعداد تختهای اورژانس از شش به ۲۰ تخت افزایش می یابد.

وی افزود: یکی از هدفگذاریهای مهم امسال در حوزه درمان تامین اجتماعی احداث پلی کلینیک تخصصی بیمارستان امام خمینی (ره) اراک است که با توجه به بار مراجعه بالای درمان سرپایی و محدودیت فضای فیزیکی نقش بسزایی در رضایتمندی مردم از خدمات و کیفی شدن اقدامات درمانی بیماران دارد.

عدلی تصریح کرد: بخش تامین اجتماعی ۱۵ درصد خدمات درمانی کشور را به مردم ارائه می‌دهد.

مدیردرمان تامین اجتماعی مرکزی بااشاره به ساخت پلی کلینیک تخصصی گفت: برآورد اولیه اعتبار برای ساخت، تجهیز و راه اندازی این پلی کلینیک تخصصی ۲۰ میلیارد ریال است که بهره گیری از توان خیران حوزه سلامت در تامین هزینه های آن لحاظ شده است.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه های مهم درمان تامین اجتماعی در سال۹۳ افزایش ۳۳ تخت بستری به ظرفیت بیمارستان شهید چمران ساوه به عنوان یکی از مراکز تخصصی و پرمراجعه شهرستانهای ساوه و زرندیه است.

عدلی افزود: درمان تامین اجتماعی با خارج شدن از مسایل حاشیه ای بر مبنای منشور ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه سلامت و برنامه های دولت تدبیر و امید، طیف وسیعی از اقدامات را در کیفی سازی خدمات برای بیمه شدگان و بهبود امکانات و فضاهای درمانی آغاز کرده است.

وی برضرورت افزایش سطح خدمات ارائه شده به مردم تاکید کرد و گفت: با توجه به نیاز مردم اراک به خدمات دیالیز و محدودیتهای بخش دولتی سلامت در استان مرکزی، مدیریت درمان تامین اجتماعی آمادگی پیگیری ایجاد و استقرار این خدمات را در بیمارستان امام خمینی(ره) اراک را با همراهی و مساعدت مسئولان استانی در سال۹۳ دارد.

عدلی افزود: هدف اصلی تامین اجتماعی ارتقای کیفیت بخش درمان است که در این راستا برنامه‌های ویژه‌ای را در دستور کار قرار داده است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان مرکزی بااشاره به نوع و جایگاه بیمارستان های تامین اجتماعی در کشور و استان گفت: بیمارستان‌های تامین اجتماعی در رتبه بندی وزارت بهداشت از جمله بیمارستان های درجه یک است و بیمارستان امام خمینی(ره) اراک نیز رتبه اول بیمارستان‌های تامین اجتماعی را به خود اختصاص داده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.