تخریب کنار گذر تقاطع غیر همسطح انقلاب در اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری پانا،حسن قربانی با اشاره به اینکه این طرح از ۲۰ اسفند ماه سال ۱۳۹۱ آغاز شده است، ابراز کرد: در این طرح، عملیات عقب نشینی نزدیک به ۳۰ باب مغازه تجاری برای تسهیل در عبور خودروهایی که از کمربندی شمالی وارد شهر اراک شده و قصد ورود به شهر کرهرود و یا کمربندی جنوبی را دارند در دستور کار قرار گرفته است.

وی همچنین با بیان اینکه طرح تعریض کمربندی جنوبی نیز در حال اجراست اظهار کرد: این طرح که از تقاطع خروجی شهرک ولیعصر به کمربندی جنوبی آغاز و تا ورروی شهرک گردو نیز ادامه دارد در حال اجرا می‌باشد.

شهردار اراک با اشاره به اینکه طی اجرای طرح تعریض کمربندی جنوبی، عملیات خاکبرداری در دستور کار است، بیان کرد: در این عملیات حجم کل مخلوط و همچنین اجرای سنگ لاشه در بستر به مساحت تقریبی بیش از ۶ هزار متر مکعب صورت گرفته است.

این مقام مسئول یادآور شد: حمل و پخش ۱۵۰۰ مترمکعب لایه بیس و تسطیح رگلاژ، کوبیدن و آبپاشی بستر به متراژ بیش از یازده ‌هزار مترمربع از دیگر اقدامات و عملکردهای صورت گرفته در راستای اجرای پروژه زیر سازی طرح مذکور بوده است.

قربانی همچنین از به اتمام رسیدن عملیات اجرایی پروژه محور شهید فردین پور خبر داد و افزود: تا کنون نزدیک به ۴۰ منزل مسکونی تخریب گردیده امید است تا پایان فروردین سال جاری کلیه عملیات اجرایی این پروژه نیز به پایان برسد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.