برگزاری جشنواره خیریه «مهرانه» در اراک

به گزارش اخبار وزانه استان مرکزی ، حمید مهدوی صدر، مدیر سازمان خیریه جامع امام علی(ع) اراک، عصر جمعه در حاشیه برگزاری جشنواره مهرانه در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: از تاسیس این نهاد مردمی تاکنون یک هزار و ۶۸۰ خانوار از خدمات این سازمان بهره مند شده اند و در حال حاضر بیش از ۴۲۰ خانوار به صورت ثابت در زمینه های پزشکی، تحصیلی و معیشتی از این سازمان خدمات دربافت می کنند.

وی افزود: در حال حاضر ۱۰۶ انش آموز و دانشجو فرزندان خانواده های تحت پوشش این نهاد مردمی از مقطع ابتدایی تا پایان دانشگاه به طور کامل از خدمات سازمان خیریه امام علی(ع) اراک بهره مند می شوند.

مدیر سازمان خیریه جامع امام علی(ع) اراک با اشاره به اینکه ۱۰درصد از این تعداد دانشجو هستند، اظهار داشت: به طور میانگین سالیانه برای هر دانش آموز پنج میلیون ریال و برای هر دانشجو بیش از هشت میلیون ریال هزینه تحصیلی پرداخت می شود.

مهدوی صدر اضافه کرد: هم اکنون سه هزار خیر به طور مستمر با این سازمان همکاری دارند و این موسسه خیریه را یاری می دهند.

مدیرسازمان خیریه امام علی(ع) افزود: با توجه به عملکرد خوب مجموعه و شفافیت در مباحث مالی و همچنین کمک رسانی به نیازمندان از نظر مطالبات مدنظر خیرین در خصوص نحوه هزینه کمک های آنان، در سال ۹۳ نسبت به سال ۹۲، ۸۰ درصد افزایش جذب خیرین به این سازمان ثبت شده است.

مهدوی صدر اظهار داشت: طی یک سال گذشته کمک های مجموعه به نیازمندان تحت پوشش به تناسب رشد درآمدها افزایش کیفی و کمی داشته است.

وی ادامه داد: با برنامه های تدوین شده و استقبال خیرین پیش بینی می شود میزان رشد کمک های مجموعه به نیازمندان در سال جاری نسبت به سال گذشته ارتقا پیدا کند.

مهدوی صدر اظهار داشت: در این جشنواره در راستای ایجاد انگیزه برای فرزندان در حال تحصیل خانواده های تحت پوشش، از ۲۹ دانش آموز و دانشجوی ممتاز، با اهدای هدایایی تجلیل شد.

گفتنی است سازمان خیریه جامعه امام علی (ع) اراک از سال ۸۶ تاسیس و فعالیت خود را آغاز کرده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.