خطبه های نماز جمعه دیروز آشتیان

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا، حجت الاسلام «اسماعیل خاتمی نژاد» در خطبه های نمازجمعه افزود: رهنمودها و توصیه های رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و مسایل فرهنگی و ارزش های دینی باید توسط آحاد مردم و به ویژه مسوولان جدی گرفته شود.

وی ادامه داد : مجریان و قانون گذاران باید نقشه راه و قوانین لازم و جامع را برای اجرای اقتصاد مقاومتی تهیه نمایند و بر اساس یک زمان بندی دقیق نسبت به تحقق و ارزیابی اهداف اقدام کنند.

خطیب جمعه آشتیان در بخش دیگری از خطبه ها اظهار کرد: عید به ویژه برای کودکان ایام شادی است و بزرگترها باید کاری کنند که شادی به خانه ها وارد شود.

وی اضافه کرد: البته دراواخر روزهای عید، ایام فاطمیه دوم را نیز در پیش داریم که مردم با بصیرت خود احترام این ایام را حفظ می کنند.

امام جمعه آشتیان در بخش دیگری از سخان خود با تبریک ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار گفت: یکی از ابعاد روحانی زندگی آن حضرت، عبادت و پرستش خداست و ایشان در دوران زندگی اش و حتی در سخیتها و مصایب شب زنده داری را فراموش نمی کردند.

وی پرستاری را شغلی مقدس و یک عبادت دانست و گفت: بیماران بیش از آنکه به دارو نیازمند باشند به پرستاری و امنیت و توجه نیاز دارد و پرستاریهای پدرانه و مادرانه در روحیه بیمار بسیار موثر است.

حجت الاسلام خاتمی نژاد در بخش دیگری از خطبه ها خاطرنشان کرد: هیچ مکتب و مذهبی به اندازه اسلام به حمایت و حراست از گیاهان و جانوران اهمیت نداده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.