غفاری در مراسم معارفه خود به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان: برای بار دوم به خانواده ورزش بازگشتم

به گزارش اخبار روزانه استان مرکزی و به نقل از وقایع استان، مراسم تودیع سعید ملکی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان و معارفه محسن غفاری سرپرست این اداره با حضور حسن بیگی معاون سیاسی و امنیتی استاندار و کاتوزیان معاون مدیر کل هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش وجوانان برگزار شد. مراسمی که سعید ملکی از سیاسی کردن ورزش گله کرد و غفاری از سابقه پربار ورزش خود گفت.
حسن بیگی معاون استاندار در ابتدای مراسم با اشاره به زحمات ملکی در ۴ سال اخیر گفت: بحث برکناری یا عزل آقای ملکی مطرح نیست، ایشان بازنشسته شده اند و اگر قرار بود سیاسی کاری شود ایشان ابتدای دولت تدبیر و امید برکنار شده بودند بنابراین به هیچ وجه سیاست را وارد ورزش نکردیم.
وی افزود: در سالهای اخیر قطع شدن ارتباط صنایع با مردم و ورزش را کمرنگ کرده و اینک بسیاری از صنایع در ورزش استان مشارکت کرده و با مردم آشتی نموده اند.
حسن بیگی بیان داشت: برای مشارکت بیشتر صنایع در ورزش چند طرح ارائه شد که ایجاد صندوق حمایت از ورزش و واگذاری تیم به صنایع جهت حمایت مالی از جمله آنها هستند.
در این مراسم سعید ملکی ضمن دفاع از عملکرد خود اعلام کرد: هم اکنون دراوج افتخارات ورزش استان هستیم.
ملکی همچنین خواستار نداشتن نگاه سیاسی به ورزش شد و گفت: برچسب سیاسی به ورزش زدن به صلاح نیست و من اجازه نمی دهم کسی از دیوار ورزش بالا رود، ورزش باید از انحرافات سیاسی به دور باشد. ٢۵سال در استان مرکزی قاطعانه رفتار کردم و اجازه دخالت به کسی ندادم.
وی افزود: من بازنشسته می شوم ولی از این شهر نمی روم و در خیابان های این شهر پرسه میزنم و به ورزش و جوانان کمک خواهم کرد.
محسن غفاری، سرپرست اداره ورزش و جوانان در جلسه با بیان اینکه فردی سیاسی است و با سابقه دبیری حزب کارگزاران در دهه هشتاد به سیاست کاملا آشنا است گفت: با مدیریت ورزش استان کاملا آشنا هستم و در ورزش و جوانان استان مرکزی زندگی کرده ام. اداره امور به سیاست بسته است، البته سیاسی بودن و سالم بودن بسیار عالی است، ورزشکاران ما همه رشید سیاسی هستند.
غفاری ادامه داد: ورزش در خون آقای ملکی است و ایشان نمی توانند از ورزش جدا شوند و ما از تجربیات ایشان استفاده خواهیم کرد.
سرپرست اداره ورزش و جوانان تاکید کرد : حتی اگر یک روز در این سمت باشد کار خواهد کرد چرا که سالهاست زندگی خود را وقف ورزش نموده است.
وی گفت: اولین بار در سالهای ابتدایی انقلاب تا سال ۶۴ در تربیت بدنی به عنوان مدیر خدمت نمودم و به عنوان ورزشکار بارها روی سکو رفته ام، اینک برای بار دوم به خانواده ورزش بازگشته ام.
وی با اشاره به حضور نمایندگان استان در کاروان پارالمپیک ریو گفت: مراسمی در شان نماینده های استان در پارالمپیک خواهیم گرفت.
کاتوزیان معاون مدیر کل هماهنگی امور استانها وزارت ورزش وجوانان نیز در این جلسه گفت: آقای غفاری به عنوان ادامه دهنده ورزش استان بسیار کاربلد بوده و بهترین انتخاب را وزارتخانه انجام داده است.
وی افزود: تودیع و معارفه رسمی بعد از مسابقات پارا المپیک انجام خواهد شد. استان مرکزی پتانسیل زیادی دارد و با تجربیات آقای غفاری قطعا ارتقا ورزش استان خواهیم بود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.