خطبه های نماز جمعه دیروز ساوه

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید ˈحسین تقویˈ در خطبه های نماز جمعه این هفته ساوه افزود: اقتصاد مقاومتی یک حرکت مقطعی برای رهایی از برخی تنگناها نیست بلکه هدف آن ایجاد راهکاری برای تبدیل اقتصاد کشور به اقتصادی توسعه یافته است.

وی اظهار کرد: نبود شفافیت لازم در برخی فعالیت های اقتصادی در دهه اخیر زمینه رانت خواری و مفاسد اقتصادی را برای برخی افراد در کشور فراهم کرد که این امر غده چرکی در اقتصاد محسوب می شود.

امام جمعه ساوه در بخش دیگری از سخنانش به مذاکرات ایران با کشورهای غربی اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی در این مذاکرات حسن نیت خود را نشان داده است لذا رسیدن به توافق نهایی هسته ای به حسن نیت آمریکا و اروپایی ها بستگی دارد.

وی افزود: سیاست های آمریکا زیر فشار لابی صهیونیست ها قرار گرفته و موجب شده که آنها سخنان بیهوده را تکرار کنند.

وی بیان کرد: ایجاد فشار، غبار آلود کردن فضای مذاکرات و طرح ادعاهای بی اساس از سوی آمریکا رسیدن به توافق نهایی را با مشکل مواجه خواهد کرد.

حجت الاسلام تقوی همچنین ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، الگو پذیری پرستاران از آن حضرت را ضروری دانست و گفت: اسلام جایگاه رفیعی برای پرستاران قائل شده است.

امام جمعه ساوه در ادامه به مناسبت های پیش رو از جمله هفته منابع طبیعی، جشن نیکوکاری و سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی اشاره کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.