میرگلوبیات: برپایی نمایشگاه‌های بهاره عامل مهم تنظیم و ثبات قیمت در بازار نوروزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، شهلا میرگلوبیات در مراسم افتتاح نمایشگاه بهاره(عرضه مستقیم کالا) در ساوه افزود: عرضه کالا با قیمت و کیفیت مناسب در چنین مراکزی انگیزه مردم را جهت خرید نیازهای اساسی روزهای پایانی سال افزایش می‌دهد.

 

وی ادامه داد: برپایی نمایشگاه‌های بهاره ضمن فراهم آوردن زمینه فروش بیشتر تولیدات داخلی، موجب رفاه بیشتر مردم در راستای خرید آسان با قیمت مناسب هم خواهد شد.

 

وی با تأکید بر عرضه کالاهای متنوع و با کیفیت در این نمایشگاه‌ها اظهار کرد: عرضه کالاهای باکیفیت و قیمت مناسب در این نمایشگاه‌ها می‌تواند پاسخگوی بخش اعظمی از نیازهای شهروندان باشد.

 

نماینده مردم ساوه و زرندیه با اشاره به بازدید خود از نمایشگاه بهاره ساوه، کیفیت برگزاری این نمایشگاه را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و بر امر نظارت و بازرسی مستمر بر ارائه کالا تأکید کرد.

 

میرگلوبیات خاطرنشان کرد: این نمایشگاه ضمن حمایت از تولیدات داخلی می‌تواند زمینه رقابت بین تولیدکنندگان را نیز فراهم کند.

 

به گزارش ایسنا، معاون استاندار و فرماندار ساوه نیز گفت: عرضه مستقیم و بدون واسطه کالا در این نمایشگاه‌ها موجب می‌شود تا مردم بتوانند کالاهای مورد نیاز خود را با قیمتی مناسب و به راحتی خریداری کنند.

 

احمد آزاد افزود: برپایی این نمایشگاه‌ها موجب تسهیل در خرید کالا و کاهش رفت‌وآمدهای غیرضروری شده و مصداق خدمت‌رسانی بهینه به شهروندان است.

 

وی اضافه کرد: با نظارت خوبی که توسط اتاق اصناف انجام شده شاهد افزایش کیفیت کالاها هستیم به طوری که سعی شده از ورود اجناس با کیفیت پائین خودداری شود.

 

وی اظهار کرد: استقبال خوب مردم از نمایشگاه بهاره نشان می‌دهد که مردم به برپایی اینگونه نمایشگاه‌ها اقبال خوبی نشان دهند که لازم است با مدیریت صحیح مایحتاج ضروری مردم را با قیمت مناسب در این نمایشگاه‌ها عرضه کرد.

 

فرماندار ساوه از مدیریت و نظم موجود در نمایشگاه بهاره ساوه و تلاش‌های اتاق اصناف این شهرستان قدردانی کرد و افزود: این نمایشگاه از نظر کمی و کیفی رشد خوبی را نسبت به سال‌های گذشته داشته است.

 

رئیس اتاق اصناف ساوه نیز با اشاره به برپایی نمایشگاه بهاره با ۲۹۵ غرفه در این شهرستان گفت: از این تعداد ۱۳۶ غرفه پوشاک، ۷۰ غرفه خواربار، ۶۴ غرفه خرازی و متفرقه و ۲۵ غرفه نیز کیف و کفش است.

 

مرتضی سعیدی افزود: این نمایشگاه تا ۱۸ اسفندماه در مجموعه ورزشی فجر ساوه برپاست و شهروندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب از آن بازدید کرده و کالاهای مورد نیاز خود را با تخفیفی معادل ۱۰ تا ۱۵ درصد نسبت به قیمت‌های مشابه در سطح بازار تهیه کنند.

 

وی با اشاره به توزیع مرغ و گوشت دولتی در این نمایشگاه، ادامه داد: اقلام اولویت‌داری مانند پوشاک، کیف و کفش، روغن، آجیل، شوینده‌ها و سایر اقلام خوراکی در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

 

وی بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تلاش شده که از تولیدکنندگان و فروشندگان بومی در این نمایشگاه استفاده بیشتری شود.

 

وی اضافه کرد: نمایشگاه بهاره نقش بسیار مهمی در کاهش قیمت تمام شده و تثبیت قیمت اقلام برای مردم دارد و مردم می‌توانند به راحتی کالاهای اساسی خود را تهیه کنند.

 

وی اظهار کرد: در طول برگزاری نمایشگاه، بازرسان اتاق اصناف بر روند عرضه و تقاضا و نیز کیفیت کالاها و محصولات نظارت خواهند داشت.

 

وی حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، تعدیل قیمت‌ها به ویژه همزمان با آغاز سال جدید، کمک به تنظیم بازار، عرضه مستقیم کالا توسط تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان، توجه به مصرف‌کنندگان و حمایت از تولیدکنندگان را از اهداف برگزاری این نمایشگاه برشمرد.

 

سعیدی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند پیشنهادات، نظرات و شکایات خود را علاوه بر شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری واحد نظارت و بازرسی، با شماره تلفن‌های ۴۲۲۱۹۶۱۱ و ۴۲۲۱۹۶۱۳ و سامانه پیامک ۳۰۰۲۳۸۹۲۲۶۶۶۳ در میان گذاشته و واحد بازرسی اتاق اصناف شهرستان با دریافت گزارشات مردمی در خصوص کم فروشی، گرانفروشی و تخلفات اصناف با آنها شدید برخورد می‌کند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.