بهزیستی استان مرکزی رتبه برتر کشور را کسب کرد

به گزارش مرکزی دیلی، رضا ربیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در نخستین همایش کودکان کار و خیابانی که در محل دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی کشور برگزار شد، بهزیستی استان مرکزی در زمینه داستان کوتاه موفق به کسب رتبه برتر شد.

وی افزود: این همایش با محوریت بررسی علل و ساختار پیامدهای پدیده کودکان خیابانی در ایران، توانمند‌سازی کودکان خیابانی با رویکرد بخش غیر دولتی، نقش هماهنگی دستگاه‌های دولتی در پیشبرد اهداف سازمانی و بازتوانی کودکان خیابانی و نقش رسانه‌ها در ساماندهی کودکان خیابانی بود که با توجه به فراخوان جشنواره  بهزیستی استان مرکزی حوزه امور اجتماعی دفتر آسیب‌دیدگان اجتماعی در زمینه فیلم کوتاه شرکت و عنوان فیلم برتر را به خود اختصاص داد که به تمامی دست اندرکاران این فیلم لوح تقدیر از طرف دبیر علمی همایش اهدا شد.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی در ادامه اشتراک تجارب علمی و عملی در مواجهه با کودکان خیابانی، حمایت‌گیری و حساس‌سازی مسئولین را از اهداف این همایش عنوان کرد.

ربیعی گفت: تاکید بر نقش و جایگاه بخش غیر دولتی در توانمندسازی، جلب مشارکت کودکان و نوجوانان در برنامه‌های بازتوانی، حساس‌سازی رسانه‌ها در آگاه‌سازی و تغییر نگرش مردم و مسئولان از سیاست‌های کلان همایش کودکان خیابانی محسوب می‌شود.

به گفته وی برگزاری جشنواره تولیدات هنری در قالب عکس، پوستر، کلیپ و فیلم کوتاه با محوریت کودکان خیابانی و برگزاری کارگروه‌های تخصصی از برنامه‌های جانبی این همایش بود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.