خبرنگاران استان مرکزی از مناطق عملیاتی جنوب بازدید کردند

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس از اراک جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان مرکزی در قالب کاروان راهیان نور در مدت چهار روز اقامت خود در استان خوزستان از یادمان‌های شهدای شلمچه، اروند‌کنار، دهلاویه، شرهانی، فتح‌المبین، مسجد جامع خرمشهر و فکه بازدید کرده و با یادگارهای هشت سال دفاع مقدس در این مناطق آشنا شدند.

در جریان این بازدید‌ها، راویان وقایع جنگ به ذکر حوادث صورت گرفته در این مناطق عملیاتی پرداختند و خبرنگاران را با حماسه‌های آن دوران در کربلای ایران آشنا کردند.

کاروان خبرنگاران اعم از تصویربرداران و خبرنگاران از رسانه‌های مختلف استان مرکزی به مناطق عملیاتی اعزام شدند تا از نزدیک در جریان عملیات جنگی هشت سال دفاع مقدس قرار گیرند و با قلم‌ها و دوربین‌های خود مناطق جنگی را به رشته تحریر و به تصویر بکشانند.

همچنین برنامه‌های متنوع فرهنگی از قبیل قرائت زیارت عاشورا، نماز جماعت و دعای عهد در این اردو برگزار شد.

این اردو به همت سپاه روح‌الله استان مرکزی و با هدف ترویج فرهنگ دفاع مقدس برای آشنایی با مناطق عملیاتی و تقویت بنیه معنوی آنان و آشنایی بیشتر رسانه‌ها با فداکاری‌ها و ایثارگری‌های شهدا و رزمندگان و مردم غیور و انقلابی جنوب کشور و همچنین شیوه زندگی آنها در مراکز نظامی و به تصویر کشیدن حضور زائران در مناطق برگزار شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.