بازدید ۲۰هزار نفر از استان مرکزی از مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس از اراک به منطقه عملیاتی جنوب سرهنگ محسن گلشن‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در مرحله اول این اردوها که از دوازدهم مهر ماه امسال آغاز شده است، ۱۰ هزار دانش‌آموز به مناطق عملیاتی دفاع‌ مقدس اعزام شدند.

وی تصریح کرد: در مرحله دوم این اعزام‌ها نیز بیش از دو هزار و ۵۰۰ دانشجو از مناطق عملیاتی بازدید کردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی همچنین با بیان اینکه در سال ۹۱ بیش از چهار هزار نفر به مناطق عملیاتی غرب اعزام شدند از اعزام ۲۰۰ نفر از بسیجیان به اردوهای دریایی خبر داد و افزود: اعزام اقشار مختلف مردم از ۱۵ اسفند ماه آغاز شده و تا کنون در ۱۷ مرحله کاروان‌ها با جمعیت‌های متفاوت از این مناطق بازدید کرده‌اند.

گلشن‌زاده خاطر نشان کرد: اعزام اقشار مختلف مردم نیز تا ۳۰ فروردین ماه ادامه خواهد داشت و پیش‌بینی می‌شود بیش از ۲۵ هزار نفر از استان مرکزی از یادمان‌های شهدای دفاع مقدس بازدید کنند.

وی گفت: استقبال مردم استان و نیز دانشجویان از این اردوها بسیار چشمگیر بوده است ولی به علت محدودیت میزان سهمیه تعداد محدودی به این مناطق اعزام شده‌اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار داشت: مناطق عملیاتی دهلاویه، چذابه، فکه، اروندکنار، فتح‌المبین، هویزه، طلائیه و شلمچه از جمله مناطقی است که مردم استان مرکزی از آنها بازدید کرده‌اند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.