بررسی مشکلات مطبوعات و نشریات استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از  ایرنا، در این نشست که معاونان استاندار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران و مسئولان مطبوعات ورسانه های و جمعی از خبرنگاران حضور داشتند، شرکت کنندگان درسخنان جداگانه مهمترین مشکلات حوزه مطبوعات و خواسته های خبرنگاران را با استاندار این استان درمیان گذاشتند.

تامین مسکن خبرنگاران، توزیع عادلانه اگهی بین نشریات استان، احداث مکانی مناسب برای نشریات فعال، بهره گیری از قابلیتهای نیروهای بومی و تلاش برای رفع آلودگی هوای کلانشهر اراک ، تعامل سازنده بین دستگاههای اجرایی و رسانه ، مهمترین خواسته های بود که توسط دست اندرکاراخبرنگاران استان مرکزی در این نشست مطرح شد.

همچنین راه اندازی مجدد خانه مطبوعات، انتصاب مدیران لایق و کارآمد و احیای فرهنگ و هنر در استان مرکزی دیگر خواسته های ارباب جراید و رسانه های استان بود .

همچنین تنی چند از خبرنگاران خبرگزاری های استان مرکزی نیز به دلیل اینکه محورها و خواسته های این خبرنگاران با نشریات و هفته نامه ها متفاوت است خواستار ملاقات جداگانه با استاندار استان مرکزی شدند.

یکی از خبرنگاران نیز در انتقاد از جشنواره مطبوعاتی که ۳۰ بهمن ماه سال جاری در اراک برگزار شد، خواستار رسیدگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی به این موضوع و و برناه ریزی مناسب برای جشنواره های آینده شد.

استاندار استان مرکزی در این آیین گفت: خبرنگاران بازوان توانای مسوولان در انجام هرجه بهتر وظایف خود هستند، بنابراین تمامی فعالان در عرصه خبرو خبرنگاری باید افق دید خود را بیشتر کرده و کارهای بزرگ و ماندگار را از مسوولان مطالبه کنند.

ˈمحمد حسین مقیمیˈ بیان کرد: در استان مرکزی گرچه کمبودهای بسیاری مشاهد می شود اما توفیقاتی بسیار زیادی نیز در سال های گذشته بدست آورده است، که خبرنگاران باید ارائه راهکارهای مناسب و منطقی در جهت آبادانی استان مرکزی بیش از پیش بکوشند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.