بهانه‌ای برای تاخیر افتتاح بیمارستان فرمهین باقی نمانده است

به گزارش مرکزی دیلی، محمد ذوالفقاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: مردم فراهان و شهر فرمهین سال‌ها است در انتظار راه‌اندازی بیمارستان فراهان که چند سالی است توسط خیر ساخته شده و  خاک می‌خورد، هستند و از دولت انتظار دارند هر چه سریع‌تر این بیمارستان را راه‌اندازی کند.

وی تصریح کرد: استاندار مرکزی در سمینار شهرداران و روسای شورای شهر قول دادند که این بیمارستان راه‌اندازی شود اما تاکنون اقدامی در این زمینه صورت نگرفته و ما انتظار داریم مسئولان به وعده‌های خود عمل کنند چرا که هیچ راه گریزی برای مسئولان اجرایی استان در تاخیر افتتاح بیمارستان باقی نمانده است.

رئیس شورای اسلامی شهر فرمهین در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: در دو سال اخیر ۱۸۷ هکتار به محدوده شهر فرمهین اضافه شده که شهر به سرعت توسعه و جمعیت زیادی به آن مهاجرت کرده‌اند، اما هم اکنون شهرک‌های موجود در این محدوده نیاز به زیرسازی و آسفالت و دیگر خدمات شهری دارند.

ذوالفقاری گفت: شهرک امیرکبیر وسعتی بالغ بر ۷۰ هکتار دارد که فاقد آب، برق، گاز، زیرسازی و آسفالت است که با توجه به کمبود اعتبارات ادارات ذیربط مردم این شهرک با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی اظهار داشت: هزینه آسفالت و زیرسازی در شهرک فوق بسیار سنگین است هر چند که هنوز دیگر شهرک‌های ایجاد شده هم مشکلات عدیده‌ای در این زمینه دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر فرمهین  ادامه داد: طی دو سال اخیر اعتبارات دولتی شهرداری فرمهین صفر بوده به طوری که عمده درآمد شهرداری از فروش زمین‌های متعلق به شهرداری بوده و در حال حاضر تعداد بسیار کمی از این قطعات باقی مانده است.

ذوالفقاری با اشاره به مجتمع فرهنگی ورزشی و تفریحی کوثر بیان کرد: این مجتمع برای بهره‌برداری و کامل شدن به ۳۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد، مسلما آنچه که گفته شده واقعیت دارد و شورای شهر و شهرداری باید خود را آماده برای غلبه بر مشکلات فوق نگاه دارند و با مدیریت صحیح راه‌حل‌های جدیدی را ارائه دهد تا موجبات دلسردی شهروندان عزیز فراهم نشود.

وی تاکید کرد: من اطمینان دارم با همدلی که بین اعضای شورای شهر و شهرداری وجود دارد انشاء‌الله مشکلات عدیده‌ پیش‌رو حل شود و من از تمام مردم خوب و کارشناسان این امر توقع دارم در این امر ما را یاری رسانند.

رئیس شورای اسلامی شهر فرمهین  ادامه داد: مردم شهر از بعضی ادارات گله دارند هر چند تعاملات لازم با ادارات کل این دوایر صورت گرفته و مدیران لایق استان دلسوزانه کمر همت را در رفع مشکلات بسته‌اند، اما امیدواریم شاهد کاهش مشکلات شهروندان در این حوزه‌ها باشیم.

وی افزود: به مردم خوب شهر فرمهین که به تمام اعضای شورا اعتماد کردند و ما را به عنوان نماینده خود انتخاب کردند اطمینان می‌دهیم که تا سر حد توان تلاش کنیم با یاری خدا و همکاری مسئولان استان شهری آباد و نمونه داشته باشیم.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.