تاکید استاندار مرکزی بر حل مشکلات واحدهای تولیدی

به گزارش مرکزی دیلی، ˈمحمد حسین مقیمیˈ شامگاه سه شنبه در نشست بررسی مشکلات برخی از واحدهای تولیدی افزود: باید شرایطی فراهم شود تا واحدهای تولیدی با حداکثر ظرفیت به تولید بپردازند.

وی ادامه داد: باید با همکاری بین دستگاههای اجرای علاوه بر حفظ اشتغال موجود، برای ایجاد فرصتهای شغلی جدید برنامه ریزی شود.

مقیمی یادآور شد: تلاش مضاعف برای بقا و افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی در رفع مشکل بیکاری درکشور موثر است.

استاندار مرکزی بیان کرد:با توجه به وضعیت اقتصادی کشور باید شرایطی فراهم شود تا تولید کنندگان با کمترین دغدغه در جهت رونق تولید داخل تلاش کنند.

وی اظهار کرد: تامین سرمایه در گردش، مهلت بازپرداخت تسهیلات بانکی و ارائه راه حل های عملی از راههای کاهش مشکلات واحدهای تولیدی است.

مقیمی بیان کرد: برای رفع مشکلات مربوط به واحدهای صنعتی که با مشکلات جدی تر روبرو هستند وکه قابلیت حل در داخل استان را ندارد باید هماهنگی لازم به مسوولان کشوری انجام شود.

مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی نیز گفت: ۱۸ نشست بررسی مشکلات واحدهای صنعتی در سال جاری در استان برگزار شده است.

ˈمحمدرضا نعمتیˈ افزود: در این نشستها مشکلات ۷۵ شرکت در بخشهای بدهی های مالیاتی، تامین اجتماعی، تسهیلات بانکی و بدهیهای آب، برق و گاز بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شده است.

در این نشست مشکلات هشت شرکت تولیدی استان در خصوص تقسیط معوقات بانکی، بدهی تامین اجتماعی و بدهی مالیاتی رسیدگی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.