برگزاری آزمون شفاهی طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم در استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی، حجت الاسلام سلطانی با اشاره به اینکه این آزمون با مدیریت ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان ها برگزار می شود افزود: برای شرکت در این آزمون تعداد ۵۵۰۰ نفر ثبت نام کرده اند.

وی ادامه داد: آزمون شفاهی طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم در ۱۰ رشته شامل حفظ یک جزء ، ۲ جزء، ۳ جزء، ۵ جزء، ۱۰ جزء، ۱۵ جزء، ۲۰ جزء، کل قرآن و حفظ موضوعی در حال برگزاری است.

معاون فرهنگی، اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی خاطرنشان کرد: این آزمون بین شرکت کنندگان در مقاطع سنی ۱۲- ۷ سال در رشته حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم، ۱۸-۱۳ سال در رشته حفظ جزء ۳۰ و یک، ۱۹ سال به بالا حفظ جزء ۳۰، یک و دو و حفظ موضوعی قرآن کریم در بین عموم برگزار می گردد.

سلطانی با بیان اینکه شرکت در آزمون شفاهی مقدمه حضور در آزمون کتبی است اظهار داشت: جمع نمرات شفاهی و کتبی شرکت کنندگان نباید کمتر از ۷۰ باشد.

وی تصریح کرد: افرادی که در این آزمون امتیاز لازم را کسب نمایند گواهی نامه طرح تربیت حافظان اوقاف و امور خیریه را دریافت خواهند نمود.

معاون فرهنگی، اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی بیان کرد: آزمون کتبی این طرح نیز در تاریخ نهم اسفند ماه سالجاری و به صورت سراسری برگزار می شود.

گفتنی است نفرات برتر استان جهت رقابت نهایی به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.