آماده‌باش ۲۰ بیمارستان استان مرکزی در ایام تعطیلات نوروز

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک حسن طاهراحمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در نشست کمیته بهداشت و درمان ستاد تسهیلات سفر استان مرکزی که روز گذشته با حضور اعضا برگزار شد، ۲۰ بیمارستان استان در ایام تعطیلات نوروز آماده ارائه خدمات درمانی به بیماران هستند.

وی تصریح کرد: طرح ویژه نوروزی طبق روال سال‌گذشته‌ اما با کیفیت بیشتری نسبت به سال‌های قبل برگزار خواهد شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک با بیان اینکه این طرح از ۲۴ اسفند ماه به اجرا در خواهد آمد، بیان داشت: از مجموع ۲۰ بیمارستانی که قرار است در ایام نوروز خدمات لازم درمانی را به بیماران بدهند، ۱۸ بیمارستان در بخش دولتی و ۲ بیمارستان در بخش خصوصی هستند.

طاهراحمدی اظهار داشت: کمیته بهداشت و درمان ستاد تسهیلات سفر استان مرکزی به گونه‌ای برنامه‌ریزی خواهد کرد که بیماران بتوانند خدمات درمانی لازم را در طول ایام تعطیلات از پزشک متخصص دریافت کنند.

وی گفت: به منظور انتقال سریع مصدومان حوادث جاده‌ای به مراکز درمانی نیز ۲۵ پایگاه امداد جاده‌ای و ۱۹ پایگاه امداد شهری در حال آماده باش کامل خواهند بود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک همچنین از اتخاذ تدابیر لازم برای درمان حادثه دیدگان احتمالی حوادث شب چهارشنبه سوری در مراکز درمانی استان خبر داد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.