گزینه حضور باشکوه مردم مرکزی + تصاویر

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، مردم ولایت‌مدار، مرکزی با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن جلوه دیگری از انسجام، وحدت، عشق و ایمان به کشور، ولایت و آرمان‌های انقلابی خود را به نمایش گذاشتند و با مشت‌هایی گرده مسیرهای راهپیمایی را با شور و حالی دیگر پیمودند.

مردم انقلابی اراک و دیگر شهرهای استان مرکزی با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر پشتیبانی خود را از نظام اسلامی و ولایت فقیه فریاد زدند و وحدت و یکپارچگی  خود را به رخ جهانیان کشیدند.

حضور مسئولان و روحانیان در کنار مردم در راهپیمایی بزرگ ۲۲بهمن در سطح استان مرکزی بسیار چشمگیر بود.

کلانشهر اراک، از میدان شهدا تا قبور شهدا

مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه اراک با آتش زدن پرچم های آمریکا و صهیونیست انزجار خود را از انان اعلام کردند وفاداری خود به نظام اسلامی نشان دادند.

مردم سرافراز کلانشهر اراک با در دست داشتن دست نوشته ها و سر دادن شعار های انقلابی فریاد حمایت های خود را از دولت تدبیر و امید و نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات ۵+۱ اعلام کردند.

مردم با مشت هایی گره کرده، ضمن سردادن شعار علیه استکبار و صهیونیزم ، یک صدا پایبندی خود را به انقلاب اسلامی و آرمان های امام خمینی (ره) فریاد زده و تبعیت خویش را از مقام معظم رهبری فریاد زدند.

مراسم که از میدان شهدای اراک آغاز شد، در مصلی اراک و در کنار قبور ۵شهید گمنام با قرائت قطع نامه پایانی و سخنرانی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خاتمه یافت.

دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس: گزینه روی میز مردم حضور یکپارچه در دفاع از انقلاب است

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رجز خوانی مقامات آمریکایی گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در مقابل رجز خوانی شرمن و جان کری که می‌گویند همچنان گزینه نظامی را روی میز دارند،  نشان می‌دهد اگر آنها گزینه نظامی را روی میز دارند ملت ایران گزینه مقاومت و شهادت طلبی و حضور یکپارچه خود در دفاع از انقلاب را روی میز دارد و این گزینه را آنان سال‌هاست که تجربه کرده‌اند و طعم شکست این گزینه را چشیده‌اند.

محمدحسن آصفری تصریح کرد: رهبری‌های حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری سبب شد که این انقلاب از تمام تلاطم‌ها و طوفان‌ها که در طول ۳۵ سال گذشته علیه نظام تحمیل شده و هر کدام می‌توانستند انقلابی را از هم بپاشند، به سلامت عبور کند، رهبری امام و مقام معظم رهبری به خوبی کشتی انقلاب را ازاین طوفان‌ها نجات داد و اگر می‌بینیم انقلاب‌های بزرگ دنیا با مشکل مواجه می‌شود به دلیل عدم وجود عامل رهبری است.

دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: پشتوانه و حضور قوی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دنیا اعلام کرد که ایران کشوری مقتدر و اثرگذار است و باید در تمامی مناسبت ها و مناقشات سهم ان پررنگ دیده شود.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس: راهپیمایی ۲۲بهمن پیام ایستادگی ملت بر سر آرمانها را به دنیا فرستاد

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به حماسه حضور مردم و پیام آن گفت :حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن به دنیا ثابت خواهد کرد که ملت بزرگ ایران با قدرت و صلابت پای آرمان‌ها و ارزش‌های نظام مقدس اسلامی ایستاده‌اند.

عباس رجایی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران در ۳۵ سال گذشته نشان داده با وجود همه توطئه‌ها و دست‌اندازی‌ها و فشارهایی که دشمنان علیه انقلاب به راه انداخته‌اند همچنان مصصم هستند که نظم نوین جهانی را به نفع انقلاب اسلامی تغییر داده و بیداری اسلامی را به عنوان حرکت بزرگ در سطح جهان رهبری کنند.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی افزود: حضور معنادار مردم در راهپیمایی لبیک به رهبری و برنامه های سیاست خارجی و اقدامات مدیریت و اصلاح موضوعات کشور است و دلگرمی دولتمردان و تیم مذاکره کننده و یاس استکبار را در پی دارد.

فرماندار اراک: حضور مردم پشتوانه تیم مذاکره کننده است

فرماندار اراک در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن با اشاره به جایگاه حضور مردم در روابط سیاست خارجی و اقتدار ملی کشور گفت: حضور گسترده و باشکوه مردم با فرهنگ ایران اسلامی با حضور سرزنده، باقدرت و شجاعت در این راهپیمایی ۲۲ بهمن همه با هم زن و مرد، پیرو جوان موجب می شود تا مذاکره کنندگان و کمیسیون ها در جلسات با قدرت و دست بالا شرکت کنند و حقانیت ایران را در تمام صحنه ها به ابرقدرت های دنیا نشان می دهند.

مسلم پورقاسمیان افزود: قدرت های بزرگ با اعمال تحریم های شدید اقتصادی قصد دارند مردم را از انقلاب خود و حضور در صحنه ها دفاع از نظام دور کنند ولی مردم فهیم ایران اسلامی با حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن در این سال ضمن تجدید بیعت با مقام معظم رهبری در برابر توطئه های استکبار ایساتدگی می کنند.

وی تصریح کرد: قدرت های بزرگ با اعمال تحریم های شدید اقتصادی قصد دارند مردم را از انقلاب خود و حضور در صحنه ها دفاع از نظام دور کنند ولی مردم فهیم ایران اسلامی با حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن در این سال ضمن تجدید بیعت با مقام معظم رهبری در برابر توطئه های استکبار ایساتدگی می کنند.

معاون استاندار مرکزی: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن تایید سیاست های نظام است

معاون سیاسی استاندار مرکزی در جریان راهپیمایی ۲۲ بهمن اراک با اشاره به تایید سیاست های نظام از سوی مردم گفت: نشاط و حضور حکیمانه مردم در صفوف راهپیمایی تجدید میثاق عملی مردم با سیاستهای جمهوری اسلامی ایران در قبال برنامه های هسته ای و اهداف مذاکره ژنو است.

شکرالله حسن بیگی تصریح کرد: مردم با حضور حماسی خود نشان دادند که از ولایت فقیه و عزت و سربلندی ایران اسلامی کوتاه نمی آیند و سرنوشت خود را با ارمانهای بلند معمار کبیر انقلاب و رهبری گره زده اند.

وی افزود: با گذشت ۳۵ سال از انقلاب اسلامی این الگوی حکومتداری اینک به درختی ریشه دار و تنومند تبدیل شده و دشمنان باید بدانند که نه تنها تهدید و توطئه نمی تواند در آن خللی ایجاد کند بلکه باید حقوق و نقش جمهوری اسلامی را در مناسبات جهانی و منطقه ای به رسمیت بشناسد.

سرزمین روح الله به یاد روح الله(ره)

در روز ۲۲ بهمن مردم دیار آفتاب،خمین، همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی بزرگ این روز شرکت کرده وپرچم آمریکا و اسرائیل را به آتش کشیدند.

راهپیمایان شهرخمین با حمل پارچه نوشته‌هایی با مضمون “مرگ بر آمریکا” و ” مرگ بر اسرائیل” بار دیگر با تجدید میثاق با امام راحل و رهبری و آرمان‌های انقلاب و با خلق حماسه‌ای دیگر در کارنامه انقلاب اسلامی، خشم خود را از جنایات آمریکا و اسرائیل اعلام داشتند.

تعدادی از راهپیمایان نیز با دست‌نوشته‌های “حضور ما، تودهنی به سران آمریکا” یاوه‌گویی سران استکبار را محکوم کردند.

مردم خمین با شعارهای استکبارستیزانه به امریکا و اسرائیل و متحدان آنان نشان دادند که ملت شهید پرور ایران به ویژه مردم خمین از هیچ تهدیدی نمی ترسند.

مردم شهرشهید پرور خمین به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان، بسیجیان، ورزشکاران، اساتید حوزه و دانشگاه، طلاب و روحانیت بیدار، تشکل‌های دانشجویی و همه وفاداران حقیقی انقلاب اسلام، با حضور آگاهانه و باشکوه خود  با مشت‌های گره کرده به صحنه آمدند و به ندای رهبرخود لبیک گفتند.

نماینده مردم خمین: راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایش وحدت و انسجام ملت ایران است

نماینده مردم خمین با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن گفت: دشمنان ما در مدت ۳۵ سال از توطئه های بی شماری علیه مردم و انقلاب اسلامی استفاده کردند و از شرارت هایشان کوتاه نیامدند و همه گزینه ها را برای شکست ایران امتحان کردند اما موفق نشدند.

ابراهیم رضایی افزود: اما صلابت ملت ایران دشمن را مبهوت خودش کرد و ثابت کرد تهدیدات واقعی نیست این تهدیدات از روی استیصال و درماندگی آنان است و در واقع برای گرمی بازار داخلی و کاربرد داخلی خودشان از این الفاظ استفاده می کنند.

وی تصریح کرد: استقلال حقیقی ما که بهای آن اگرچه سنگین بود و هزاران شهید از خرداد ۴۲ تا دانشمندان هسته ای شهیدمان در راه آن تقدیم گردید، اما عزت و عظمتی عظیم به ایران داد که در طول تاریخ کم نظیر بوده است، عزتی که مبتنی بر محبوبیت در قلوب آزادیخواهان حقیقی دنیا است.

شازند، سراسر غیرت و شکوه حضور بود

مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در شهر شازند در ساعت ۱۱ صبح با حضور اقشار مختلف مردم از میدان صفوی شروع شد و مردم یکپارچه، متحد و همصدا با ندای «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ براستکبار» پوچی دشمنان و مستکبران جهان را فریاد زدند و با سر دادن شعارهای «لبیک یا خامنه‌ای، خامنه‌ای خمینی دیگر است، ما با ولایت زنده‌ایم، در بهار آزادی جای شهدا خالیست» با آرمان‌های امام و شهدای والامقام تجدید میثاق کردند و حمایت خود را از انقلاب و مقام عظمای ولایت نشان دادند.

حضور مردم و مسئولان در این راهپیمایی بسیار چشم‌گیر بوده و مردم با در دست داشتن پرچم‌های جمهوری اسلامی و تراکت‌های مختلف از مسیر راهپیمایی عبور کردند.

خیل عظیم مردم پس از سپری کردن خیابان‌ها در مقابل مصلای حضرت ابوالفضل(ع)شهر شازند جمع شدند و در مراسم پایانی، قطعنامه سراسری راهپیمایی قرائت شد.

نماینده مردم شازند: حضور مردم سبب تقویت موقعیت کشور در مناسبات بین المللی است

نماینده مردم شازند در مجلس در جریان راهپیمایی ۲۲ بهمن با اشاره به اهمیت حضور پرشکوه مردم ایران اسلامی به ویژه شازند گفت: مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ضمن تقویت موقعیت کشورمان در مناسبات بین‌المللی، نشان دهنده عزم ملی برای رسیدن به قله‌های رفیع توسعه و پیشرفت همه جانبه است.

قاسم عزیزی با اشاره به بیداری مردم ایران افزود: مردم بیدار و آگاه سیاسی ایران اسلامی به خوبی می‌دانند که هر چه وحدت و همبستگی خود را در چنین آزمون‌هایی به نمایش بگذارند، در مایوس کردن دشمنان تا چه اندازه موثر خواهند بود.

وی تصریح کرد: با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام می‌کنیم در چهارچوب اهداف نظام و تحت فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی آماده تعامل مثبت هستیم، در غیر این صورت هر کس بخواهد در امور داخلی که حق مسلم مردم ایران است دخالت کند، او را سر جایش خواهیم نشاند.

بیعت دوباره ساوجی ها با انقلاب و آرمان های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری

در یوم‌الله ۲۲ بهمن سالروز تولد انقلاب اسلامی ایران مردم انقلابی و همیشه در صحنه ساوه همچون سراسر کشور با حضوری بی‌سابقه و کم‌نظیر با شرکت در راهپیمایی این روز بار دیگر حضور خود را به نمایش گذاشتند و ثابت کردند که هیچ وقت از آرمان‌های انقلاب دست نمی کشند.

مردم همیشه ساوه از صبح امروز و همزمان با سراسرکشور با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر عشق و محبت خود را به انقلاب، مقام معظم رهبری و ولایت فقیه نشان داده و با شعار های واحد دفاع از نظام و رهبری را فریاد زدند.

مردم با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده»، دفاع از نظام اسلامی را فریاد زدند.

حضور پررنگ دانشجویان، طلاب و دانش آموزان از ویژگی های این حضور پرشور مردم ساوه بود.

درج برگ زرینی دیگر در دفتر خاطرات زرندیه

مردم از پیر و جوان، شهری و روستایی، دانشجو و دانش‌آموز، کارگر و کارمند، استاد و معلم، کسبه و بازاری، مسئول و غیر مسئول  آمدند تا بار دیگر وفاداری خود را به انقلاب و ارزش‌های مقدس آن اعلام کنند.

مردم در حالی که پلاکاردهایی را با مضامین مختلف با خود حمل می‌کردند ضمن میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره)، دستاوردهای انقلاب، خون شهدا، بیت مجدد خود را با رهبری به نمایش گذاشتند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه: مردم، تعیین کننده نتیجه مذاکرات ژنو  هستند

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مراسم راهپمایی ۲۲بهمن با اشاره به حضور پرشور مردم در حماسه آفرینی۲۲بهمن ماه گفت: حضور گسترده مردم در این صحنه حماسی نشان داد که تعیین کننده توافق ژنو مردم هستند.

شهلا میرگلوبیات تصریح کرد: تا زمانی که الگویی مانند سید الشهدا (ع) و نهضت عاشورا در دل ملت ما ریشه دوانده است هیچ هراسی از دشمنان و مستکبران نخواهیم داشت.

وی باتقدیر از حضور کم نظیر مردم ساوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مردم با این حضور گسترده و حماسی پاسخ یاوه گویی های دشمنان را دادند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه افزود: البته برخی مشکلات و نقاط ضعف در داخل کشور وجود دارد که این امر صبوری مردم را می طلبدو مردم ساوه با این حضور حماسی، همبستگی و اقتدار ملی و حمایت از رهبری و دولت را به نمایش گذاشتند.

شمیم گل سرخ در قطب گل ایران پیچید

مردم ولایتمدار و سرافراز شهر گل و گیاه از ساعات اولیه صبح امروز به میادین اصلی شهرها روانه شده و یکبار دیگر وحدت، همدلی و انسجام خود را به نمایش گذاشتند.

راهپیمایان با حضور چشمگیر خود و با سر دادن شعارهایی نظیر “الله اکبر”، ” مرگ بر آمریکا” ، ” مرگ بر اسرائیل، “مرگ بر منافق”، “مرگ بر ضد ولایت فقیه” ، ” ۲۲ بهمن‌ماه یوم‌الله یوم‌الله” خاطرات روزهای آغازین انقلاب را تکرار کردند.

مردم محلات با حضور باشکوه خود آمدند تا بگویند همیشه و در همه شرایط پشتیبان ولایت فقیه و گوش به فرمان ولی امر خود هستند و اجازه نمی‌دهند توطئه دشمن در جدایی انداختن میان رهبری و مردم به ثمر بنشیند.

دلیجانی های حماسه آفرین، حماسه آفریدند

مردم همیشه در صحنه دلیجان از ساعات اولیه صبح با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر ارادت قلبی خود را نسبت به انقلاب، رهبر معظم و آرمان‌های ایشان نشان دادند و یکپارچه و هم‌صدا با هم، شعار دفاع از نظام و رهبری را سر دادند.

مردم امروز با حضور خود نشان دادند که شاید برخی احزاب و گروه‌ها در برخی موارد و در پاره‌ای از مسائل با هم اختلاف نظر داشته، اما آنها هیچ اختلافی ندارند و یکدل، متحد و منسجم از هر قوم و قبیله، نژاد و رنگی در صحنه هستند و اجازه نمی‌دهند دشمنان به یاوه‌گویی‌های خود بپردازند.

نماینده مردم محلات و دلیجان: راهپیمایی ۲۲ بهمن پیوند عمیق مردم با ولایت فقیه را نشان داد

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهنده پیوند عمیق ملت با نظام اسلامی، ولایت فقیه و دولت خدمتگزار است، گفت: برگزاری راهپیمایی پرشور در این روز بیانگر تداوم حماسه سیاسی است.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی تصریح کرد: مردم ولایتمدار ایران اسلامی با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن به جهانیان نشان خواهند داد که همچنان دل در گرو انقلاب و رهبری دارند.

وی با اشاره به رهنمودهای اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ وحدت آحاد ملت و مسئولان، بر ضرورت حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد.

نماینده مردم دلیجان و محلات با اشاره به ترس دشمنان از ایران گفت: مقاومت مردم در برابر تحریم ها ، رشادت رزمندگان درهشت سال دفاع مقدس و پیشرفت های علمی و هسته ای ایران در این ۳۵ سال گزینه های روز میز ملت سلحشور ایران است که دشمنان را به ترس واداشته است.

وی تصریح کرد: پیشرفت های موشکی ایران که حاصل تلاش ها و مجاهدت های جوانان غیور ایرانی است اجازه هیج تجاوزی را به دشمنان از جمله امریکا نمی دهد و همانطور که دشمنان گزینه نظامی را روی میز دارند ما نیز گزینه لبیک یا حسین را روی میز داریم و در صورت هر گونه تهدید امریکا و اسرائیل را با خاک یکسان می نماییم.

حجت الاسلام سلیمی افزود: انقلاب اسلامی با حضور آحاد مردم به پیروزی رسید و اگر این مردم نبودند قطعاً انقلاب مانند سایر حرکت هایی که در سالهای گذشته شکل گرفت به نتیجه نرسید به پیروزی نمی رسید.

فریاد مرگ بر آمریکا در بخش عالم خیز و مهد فرهنگ، فراهان پیچید

مردم آشتیان، فرمهین، تفرش همزمان با سراسر کشور با راهپیمایی در یوم الله ۲۲ بهمن و فریاد مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل حماسه حضور خود راکامل کردند

اقشار مختلف مردم پیر و جوان، زن و مرد، دانشجو و دانش اموز، اساتید، طلاب، مسئولان و ائمه جماعت ضمن سر دادن شعار الله اکبر خامنه ای رهبر در راهپیمایی پر شور حمایت خود را از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دادند.

مردم خونگرم و عاشق ولایت آشتیان با در دست داشتن پلاکاردها و پرچم جمهوری اسلامی مسیر میدان آزادی تا مصلی آیت الله دانش را پیمودند.

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی: استکبارستیزی، بزرگترین آموزه امام خمینی(ره)

رئیس مجمع نمایندگان مرکزی با اشاره به مقاومت مردم ایران به عنوان مهمترین درس امام خمینی(ره) گفت: امام خمینی(ره) مردم را به مقاومت و پایداری در مقابل استکبار فرا می خواندند و ایستادگی در برابر استکبار بزرگترین آموزه امام راحل است.

عباس صلاحی افزود:تهدیدهای نظامی علیه ایران اثری ندارد، چرا که ملت ما همیشه در صحنه بوده است و خواهد بود، لذا این‌ها می‌خواهند دوباره استکبار را بر ما چیره سازند که این خیال خامی بیش نیست.

نماینده مردم فراهان، تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ملت ایران با شرایطی که در سوابق فکری و فرهنگی و دینی خود دارد، نشان داده که هیچگاه زیر بار زور و ستم نمی‌رود و اعتقادی هم به ستم و سلطه ندارد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.