ساختن اراک بدون مشارکت بخش خصوصی غیرممکن است

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری مهر، کیومرث محمودی نشست مشترک اعضای شورای حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی افزود: ساختن شهر اراک نیازمند سرمایه گذاری به خصوص سرمایه گذاری بخش خصوصی است لذا ما سعی کرده ایم با مصوباتی که داشتیم زمینه را برای ایجاد امنیت و اطمینان و تضمین سود معقول برای سرمایه گذار فراهم کنیم.

وی با تاکید بر انجام کار کارشناسی در اجرای پروژه های شهرداری گفت:تاکید ما در شورای شهر انجام کار مطالعاتی و علمی در خصوص پروژه های عمرانی و تامین هزینه های آن پیش از کلنگ زنی است و تصمیم ما بر این است که از گلنگ زنی های سیاسی که هزینه های زیادی را برای مردم به دنبال دارد خودداری کنیم.

چهره شهر اراک در سال ۹۳ تغییر محسوسی دارد

محمودی با بیان اینکه برنامه های بسیار خوبی در شورای چهارم اراک به تصویب رسیده که امیدواریم با اجرای آنها چهره شهر اراک در سال ۹۳ تغییر محسوسی داشته باشد و سال ۹۳ می تواند سال ارزیابی شورای چهارم اراک باشد.

وی با اشاره به شکل گیری شورای چهارم شهر اراک گفت:به حمدا.. این شورا از افرادی همدل و متعهد تشکیل شده و تاکنون بیش از ۳۰۰ مصوبه داشته که ۹۰ درصد این مصوبات با اتفاق آراء به تصویب رسیده که نشان از همدلی و نزدیدکی دیدگاه های اعضا دارد.

محمودی افزود:به نظر من شوراهای اول و دوم زحمات زیادی را متحمل شدند تا شوراهای شهر و روستا در مسیر خود قرار بگیرند و در نظام مدیریتی کشور جا بیفتند.

رئیس شورای شهر اراک در ادامه گفت:کار گروهی در کشور ما ضعیف بود و پیش بینی می شد که با شکل گیری و آغاز به کار شوراها که تبلور کار جمعی و نیازمند همدلی و کار گروهی بود با چالش هائی روبه شویم و دیدم که در دوره های اول و دوم مشکلاتی برای شوراها به وجود آمد ضمن اینکه واگذاری برخی اختیارات از سوی دولت به شورا ها نیز با اکراه صورت می گرفت.

مرحوم عسگر اولادی از یاران صدیق امام و رهبری بود

وی در بخش دیگری از سخنان خود  ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع اعضای موتلفه اسلامی گفت: این حزب از معدود احزاب اسلامی،شناسنامه دار و با سابقه کشور است که خدمات فراوانی را از قبل انقلاب تا به امروز به نظام اسلامی و آرمان های اسلامی داشته و همواره در خط ولایت و مرجعیت گام برداشته است.

محمودی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره مرحوم عسگر اولادی افزود: ایشان از یاران صدیق امام و رهبری بود و هرگز در فراز و نشیب کارهای سیاسی از خط ولایت فاصله نگرفت و در همه شرایط پشتیبان ولایت فقیه بود و در راه پیروزی انقلاب و تحکیم و تداوم آن زحمات فراوانی را متحمل شد.

وی اخلاص را ویژگی بارز مرحوم عسگراولادی دانست و گفت: ایشان در تمام دوران فعالیت های سیاسی خود با اخلاص و بدون ریا و برای رضای خدا کار کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.