برگزاری دومین دوره کارگاه آموزشی وبلاگ نویسی در استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی ، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی ذوالفقاری در گفت و گو با خبرنگار پانا، افزود: این دوره آموزشی ۱۷ بهمن ماه سالجاری به مدت یک روز در مجتمع فرهنگی هنری آفتاب اراک برگزار می شود.

وی بیان داشت: علاقه مندان می توانند برای ثبت نام در این دوره آموزشی تا ۱۰ بهمن ماه سالجاری به کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی مراجعه نمایند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزیبا اشاره به اینکه این دوره به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی و کانون فرهنگی هنری امام رضا (ع) برگزار می شود ادامه داد: این دوره آموزشی ویژه علاقمندان شهرستان های اراک، شازند، خنداب و فراهان می باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ذوالفقاری همچنین از برگزاری چهارمین دوره مسابقات فوتبال دیجیتال (جام فجر) به مناسبت دهه ی فجر از  ۱۹ تا ۲۱ بهمن ماه سالجاری در استان مرکزی خبر و ادامه داد: علاقمندان با رده های سنی مختلف می توانند در این مسابقات شرکت نمایند.

این مقام مسئول هدف از برگزاری این دوره از رقابت ها را تشویق کاربران به استفاده از بازی‌های مفید و بسط فعالیت‌های جمعی، معرفی مراکز و فعالیت‌های مجاز فرهنگی دیجیتالی عنوان کرد.

گفتنی است علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام تا ۱۵ بهمن ماه سالجاری به کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرهای استان و دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی مراجعه نمایند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.