چراغ تئاتر اراک برای ۱۰۰ شب متوالی روشن خواهد شد

به گزارش مرکزی دیلی، آرش زرنیخی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه مرکزی، ضمن تأکید بر موضوع جشنواره با عنوان « شهر، انسان » بیان داشت: این جشنواره جزو معدود جشنواره‌های موضوعی است که در سراسر ایران به رسمیت می‌شناسم.

 

وی ضمن اشاره به اتمام فرصت ارسال آثار نمایشی به جشنواره، عنوان کرد: در بخش تئاتر ۳۷ اثر نمایشی به دبیرخانه جشنواره فرهنگی هنری چهارسوق اراک فرستاده شده است.

 

دبیربخش تئاتر جشنواره فرهنگی هنری چهار سوق گفت: اسامی بازبین‌های این بخش جشنواره عبارتند از امیر زاوش، سعید زارع و سمیرا دریایی.

زرنیخی ضمن تأکید بر سیاست‌های جشنواره مبنی بر بومی‌سازی عنوان کرد: داوران این جشنواره در بخش بازبینی و نهایی از هنرمندان تئاتر اراک هستند.

 

وی بیان داشت: آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره توسط هیئت بازبین مورد بررسی قرار می‌گیرد و با توجه به قابلیت آثار، تعدادی از متون ارسالی انتخاب و گروه‌های نمایشی از ۲۵ دی‌ماه لغایت ۲۵ بهمن‌ماه فرصت دارند نمایش مورد نظر را برای ورود به بخش مسابقه آماده کنند.

 

دبیر بخش تئاتر جشنواره فرهنگی هنری چهار سوق خاطرنشان ساخت: در نهایت ۱۰ اثر به عنوان اثر برتر انتخاب و علاوه بر اجرا در جشنواره به مدت ۱۰ شب نیز در فرهنگسرای شهر به روی صحنه می‌روند.

 

جشنواره فرهنگی هنری چهار سوق اراکبه همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک  در حوزه شهروندی و با محوریت شهر، انسان در چهار بخش شامل فیلم، عکس، شعر، هنرهای تجسمی و هنرهای نمایشی در اسفندماه برگزار می‌شود.

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.