بیمارستان ولی‌عصر(عج) اراک فضای فیزیکی نامناسبی دارد

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری تسنیم از اراک، حسن طاهر احمدی در بازدید سرزده از مرکز درمانی ولیعصر (عج) اراک که با حضور استاندار انجام شد اظهار کرد: شهرستان اراک پذیرای بیماران بسیار زیادی است، این درحالی است که این بیمارستان قدیمی از کمبود فضای مناسب و تجهیزات پزشکی رنج می‌برد به همین دلیل در بیشتر بخش ها بیماران در راهروها بستری می شوند.

وی افزود: کمبود کادر درمانی نیز چالش دیگری است که با توجه به تراکم بالای بیمار در بیمارستان ولی‌عصر(عج) اراک سبب کندی خدمات رسانی شده و سبب نارضایتی مراجعه کنندگان می شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک تصریح کرد: این حجم بی شمار مراجعان، سبب ایجاد فشار مضاعف به کارکنان و پزشکان این بیمارستان شده و مدیران را مجبور به برنامه ریزی برای اضافه کار اجباری کارکنان می کند.

وی با اشاره به برخی دیگر از مشکلات اورژانس این بیمارستان گفت: این بیمارستان به علت فرسوده بودن، قادر به پاسخگویی به نیاز کنونی مراجعه کنندگان نیست و انتقال مصدومان اورژانسی برای مداوا و درمان به این بیمارستان هم بر مشکلات آن افزوده است.

طاهر احمدی افزود: بیمارستان ولی عصر (عج) اراک به عنوان تنها بیمارستان اورژانسی استان مرکزی به علت فعال بودن بخش اورژانس و حجم زیاد مراجعه ‌کنندگان به این بخش ، اکنون با کمبودهای بسیاری در رسیدگی به مراجعان مواجه است.

وی تصریح کرد: آنچه به عنوان مشکل در حوزه بهداشت و درمان استان مطرح است و دولت جدید باید برای رفع آن برنامه‌ریزی و اقدام کند تامین منابع مالی، تامین تجهیزات و امکانات و از همه مهم‌تر ساخت و تکمیل بیمارستان ولی‌عصر(ع) است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به پرداخت نشدن مطالبات کارکنان گفت: مطالبات کارکنان ۱۸ ماه است که پرداخت نشده و این مشکل نیز باید سریعتر حل شود.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.