نظام‌آبادی: نقد دلسوزانه مورد توجه مسئولان قرار گیرد

به گزار ش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، علیرضا نظام آبادی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی اراک و دبیر هیأت امنای استان مرکزی ۱۵ دی در اولین نشست  با معاون هماهنگی و اجرایی هیأت امنای استان و مدیران و کارکنان هیأت امنای استانی، گفت: توسعه دانشگاه آزاد اسلامی ثمره کار و فعالیت خالصانه و دلسوزانه و البته مدبّرانه همه مسئولین و کارکنانی است که بهترین سالهای عمر خود را در این دانشگاه وقف گسترش مرزهای دانش و پژوهش کرده اند.

وی با تقدیر و سپاسگزاری از حسن نظر و اعتماد ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی به وی، اظهار امیدواری کرد در سایه الطاف الهی و رهنمودهای دکتر میرزاده، دکتر رنجبر و سایر مسئولان بتوان با ارتقا و توسعه همه‌جانبه و عملیاتی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی، قدردان حسن اعتماد ایشان باشیم.

دبیر هیأت امنای استان مرکزی با اشاره به نقطه نظرات و دستورات دکتر میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر رنجبر، نماینده تام‌الاختیار ریاست دانشگاه در هیأت امنای استان‌های مرکزی، لرستان و همدان در چگونگی پیشبرد برنامه‌ها و سیاست‌های جدید هیأت امناهای استانی، ضمن دعوت از مدیران و کارکنان دبیرخانه به اهتمام و تلاش بیش از پیش در انجام وظایف از آنان خواست تا دقت، سرعت و کیفیت همراه با رعایت کامل اخلاق و تقوای کاری را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی اراک در ادامه رمز موفقیت را در توجه به خدا و تقوی و رعایت اخلاق دانست و با اشاره به رهنمودهای رئیس عالی دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار کرد: اکنون فرصتی برای همه دلسوزان خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی در استان مرکزی است تا با تلاش و کوشش مضاعف، مجدداً دلبستگی و عشق خود به آرمان‌های ارزشمند دانشگاه آزاد اسلامی را جلوه‌گر کنند.

دبیر هیأت امنای استان با اشاره به اهمیت رعایت تقوی در کلام و عمل گفت: همواره در طول خدمت‌گزاری در عرصه دانش و پژوهش در دانشگاه آزاد اسلامی نقد جوانمردانه، دلسوزانه و از روی صداقت را پذیرا بوده‌ایم؛ چراکه معتقدیم اینگونه اظهار نظرهای صریح و صادقانه رهگشا بوده و موجب سربلندی و عزت بیش از پیش دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود. لذا اظهارات تنگ نظرانه و نه از روی صدق و راستی را موجب تضعیف خانواده عظیم دانشگاه می‌دانیم که وظیفه همه دلسوزان دانشگاه است که از اینگونه برخوردهای مغرضانه جلوگیری به‌عمل آورند.

نظام‌آبادی بیان کرد: بر اساس تأکید دکتر میرزاده، همه کسانی که دلسوز دانشگاه هستند و قصد اثبات برادری خود با دانشگاه آزاد اسلامی را دارند با دیدگاه‌های متفاوت می‌توانند دست در دست مسئولین دانشگاه گذراند و بار دیگر با یکدلی و تلاش شبانه روزی، برگ‌های زرین دیگری برای توفیقات بی‌شمار دانشگاه آزاد اسلامی رقم زنند.

یادآور می‌شود، در این نشست مدیران و کارکنان دبیرخانه هیأت امنای استان مرکزی ضمن اعلام آمادگی همکاری پرتلاش در دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی، نقطه نظرات خود را بیان کردند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.