میرگلوبیات: ۹ دی لحظه‌شناسی ملت ایران را به رخ جهانیان کشید

به گزارش مرکزی دیلی، شهلا میرگلوبیات در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، به مناسبت فرا رسیدن ۹ دی افزود: حماسه بزرگ و ماندگار نهم دی حرکتی عظیم در به تصویر کشیدن پیوند امت مسلمان ایران با ولایت و پایبندی به ارزش‌های اسلامی بود که بار دیگر لحظه‌شناسی و بصیرت این ملت آگاه را به رخ جهانیان کشید.

 

وی اضافه کرد: ۹ دی صحنه‌ای بود که به تعبیر رهبر معظم انقلاب، عوام در مقابل دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران جلوتر از خواص حرکت کردند و پاسخ دشمنان را دادند.

 

وی ادامه داد: حرکت خودجوش مردم در این روز تاریخی ترفندهای دشمنان را خنثی کرد و به کج‌اندیشان درباره انقلاب اسلامی ایران ثابت کرد که مردم برای حفظ و حراست از انقلاب و رهبر انقلاب، جان خویش را خالصانه ایثار می‌کنند.

 

وی گفت: در واقع ۹ دی حرکتی آگاهانه از سوی مردمی بود که خیلی زود با تشخیص درست خود در میدان حاضر شدند و با بصیرت و هوشیاری در شناخت دشمنان فریب آنها را نخوردند و علیه آنها موضع گرفتند.

 

این نماینده مجلس با بیان اینکه حماسه ۹ دی نشان‌دهنده‌ی عمق آگاهی سیاسی مردم و آزمون سنجش آنان نسبت به ولایت فقیه و دفاع از نظام اسلامی بود، اضافه کرد: مردم در این روز حماسی با حضور خود، حمایت‌شان را از ارکان نظام جمهوری اسلامی و بویژه اصل ولایت فقیه و اسلامیت نظام اعلام و از دستاوردهای انقلاب اسلامی محافظت کردند.

 

میرگلوبیات خاطرنشان کرد: ملتی که در ۹ دی حماسه آفرید همان ملتی است که بارها با مهارت شناخت و بصیرت خود بر دهان استکبار و جبهه باطل و یاوه‌گویان مشت سنگینی فرود آورد و در شرایط فعلی که از آن به عنوان جنگ اقتصادی تعبیر می‌شود همین ملت با تحقق منویات ولایت فقیه درخصوص اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی سرافراز و پیروز خواهد شد.

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.