پروژه توسعه بیمارستان ولیعصر(عج) اراک یک طرح ملی است

به گزارش مرکزی دیلی، سید حسن امامی رضوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به لزوم توسعه خدمات بهداشتی در اراک اظهار کرد: استان مرکزی و شهر اراک به دلایل مختلف نیاز دارد تا خدمات بهداشتی و درمانی آن توسعه یابد و باید به این مسئله توجه بیشتر شود.

وی افزود: صنعتی بودن استان و مشکلات خاص آن نیازهای بهداشتی و درمانی را بیشتری را طلب می کند و قرار گرفتن استان مرکزی در کریدور شمال – جنوب و شرق – غرب سبب بالا بودن آمار تردد و افزایش میزان تصادفات در راه های عبوری از استان است که به نوبه خود مجهز بودن و ارائه امکانات درمانی و بهداشتی مناسب در مراکز بهداشتی و درمانی این استان ضروری است.

قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: به حوزه های زیر ساخت بهداشت و درمان استان باید توجه ویژه شود تا خدمات ارائه شونده با کیفیت و رضایت بیشتر مردم همراه باشد.

وی با اشاره به تلاش‌های دولت یازدهم در حوزه بهداشت و درمان گفت: دولت جدید با تدبیر به دنبال سرمایه گذاری در بخش بهداشت و سلامت مردم است و رویکرد دولت یازدهم به بخش بهداشت رویکردی متفاوت با دولت گذشته است.

امامی رضوی افزود: دولت تدبیر و امید سلامت را یکی از سه اولویت اصلی و مهم خود قرار داده است و توجه به این بخش و حل مشکلات آن را با جدیت پیگیری می کند.

وی تصریح کرد: از مراکز بهداشتی و درمانی استان بازدید نداشته ام ولی کارهایی در طول سالیان برای توسعه مراکز درمانی استان مرکزی انجام شده که حجم و میزان کارها بالا بوده و هنوز معلوم نیست با شاخص ها چه میزان فاصله داریم.

قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: برای تعیین میزان فعالیت های انجام شده نیازمند بررسی دقیق و تعیین میزان کار انجام شده هستیم.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.