پیشگیری از ارتکاب جرائم هدف شورای معتمد پلیس است

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، سید احمد خسروی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری طرح شورای معتمد پلیس اظهارکرد: اجرای این طرح از اول دی ماه در استان کلید خورد و هم‌اکنون با مشارکت خوب مردم در حال اجراء است.

وی افزود: نیروی انتظامی به منظور نظارت و کنترل بر جرائم و ناهنجاری‌های اجتماعی، بهره‌جویی بهینه از توان و ظرفیت‌های مردمی اجرای این طرح را در دستور کار قرار داده است.

سرپرست معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مرکزی تصریح کرد: طرح شورای معتمد پلیس به عنوان پاسخی به مطالبات قانونی مردم در توسعه نظم و امنیت اجتماعی متناسب با فرهنگ و ارزش‌های اسلامی طراحی و تدوین شده است.

خسروی به اهداف این طرح گفت: طرح شورای معتمد پلیس به منظور جلوگیری از جرائم و کاهش آسیب‌‌های اجتماعی در محله‌ها به اجرا در می‌آید.

وی افزود: شناسایی و رفع عوامل آسیب‌زای محلی، اتخاذ راه کارهای متناسب، احقاق حقوق قانونی و مطالبات مردم برای مشارکت در تامین امنیت محله خود از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

سرپرست معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مرکزی تصریح کرد: اعضای این شورا را افرادی چون مدیران مدارس و اساتید دانشگاه‌ها، بازنشستگان نیروهای مسلح، شهرداران، خانواده معظم شهدا، اعضای انجمن‌های اولیا و مربیان، اعضای شورا و چهره‌های شاخص امین و مورد اعتماد مردم  تشکیل می‌دهند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.