انتصاب سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری مهر، در بخشی از متن وزیر بهداشت در این حکم آمده است: جناب آقای دکتر حسن طاهراحمدی نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اراک منصوب می شوید.

دکتر سید حسن هاشمی در این حکم، تامین، حفظ و ارتقاء سطح سلامت مردم بویژه محرومین و نیازمندان، ارتقاء برنامه های جاری حوزه های بهداشتی درمانی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی، عملیاتی نمودن برنامه پنجم توسعه و برنامه سلامت دولت یازدهم ، توسعه عدالت در سلامت در حوزه ماموریت خود و توجه به امر اعتدال، توانمندی وشایسته سالاری در انتصابات و تکریم اعضای هیئت علمی و کارکنان حوزه‌ سلامت را از جمله ماموریتهای سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اراک عنوان کرده است.

پیش از این دکتر مجید رمضانی مدیریت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اراک را بر عهده داشت.

برگزاری دوره آموزش بهداشت و درمان مددجویان در ساوه

مدیر امداد شهرستان ساوه از برگزاری یک دوره آموزش بهداشت و درمان برای ۴۱ نفر از مددجویان تحت حمایت این شهرستان خبر داد.

محمد محمودی با اعلام این خبر گفت: آشنائی با بیماری ایدزو راه های پیشگیری ودرمان آن از جمله مباحث مطرح شده در این دوره آموزشی بوده است که توسط کارشناس خبره بهداشت و درمان به شرکت کنندگان آموزش داده شده است.

وی افزود : ایدز و علت و شیوع آن و راههای انتقال این بیماری ، لزوم اهمیت بهداشت فردی و رعایت مسائل بهداشتی از دیگر  مواردی بوده است که در این دوره به آن پرداخته شده است.
جمع آوری بالغ بر یک میلیارد و ۶۶۸ میلیون ریال صدقه در محلات

مدیر کمیته امداد شهرستان محلات گفت: مردم این شهرستان در هشت ماهه سال جاری  بالغ بر یک میلیاردو ۶۶۸ میلیون ریال به صورت صدقه به نیازمندان کمک کردند.

غلامعلی رفیعی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۱۰ هزارو ۲۳۷ صندوق صدقات در سطح این شهرستان فعال است گفت: همچنین مردم محلات  ۴۵۳میلیون ریال زکات در هشت ماهه نخست سال پرداخت کرده اند.

وی در ادامه مسجد محوری و دریافت زکات در مساجد را از اقدامات خوب عنوان کرد و گفت : مساجد کانونهای خوبی برای دریافت زکات و شناسایی درست مصارف آن هستند.

مدیر کمیته امداد شهرستان محلات یادآور شد: در طی هشت ماهه سال جاری مبلغ بالغ بر ۲۴۵ میلیون ریال بعنوان سایر وجوهات امانی به این نهاد کمک شده است.

۵ دوره آموزش ترویج منابع کشاورزی در روستاهای خمین برگزار شد

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری خمین گفت: ۵ دوره آموزش ترویج منابع کشاورزی در یک ماه گذشته در روستاهای شهرستان خمین برگزار شد.

احمد رضا اسدی افزود: این دوره ها در روستاهای چنار، دربند، قره کهریز، دهنو و کاظم آباد برگزار و بهره برداران در زمینه مدیریت چرا، نحوه صحیح بهره برداری از محصولات فرعی و آبخیز داری آموزش های لازم را فراگرفتند.

وی با اشاره به اینکه در این دوره ها ۱۲ نفر حضور داشتند ادامه داد: شرکت کنندگان در خصوص مدیریت چرا و جلوگیری از چرای زودرس، چرای مفرط، فصل چرا، مدت زمان چرا و همچنین نحوه استفاده ی مناسب از مرتع و قرق مراتع توجیه شدند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.