برگزاری همایش خانوادگی صبح و نشاط در اراک

به گزارش مرکزی دیلی، عابد حقدادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: همایش پیاده‌روی صبح و نشاط چهارم اسفند ماه در منطقه گردشگری گردو اراک برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این همایش پیرو منویات مقام معظم رهبری در راستای ارتقای سطح تندرستی و سلامت تمامی آحاد جامعه خصوصاً خانواده‌ها در اراک برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان اراک گفت: افزایش نشاط و شادی در سطح جامعه و همچنین شناسایی و معرفی رشته‌های مختلف ورزشی به جوانان و ایجاد فرهنگ پیاده‌روی در بین اقشار مختلف جامعه از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش است.

حقدادی افزود: این همایش پیاده‌روی که از شبکه ۳ سیما به صورت زنده پخش خواهد شد به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک و با همکاری هیئت‌های ورزشی و همکاری شهرداری اراک برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه رشته‌های مختلف ورزش علاوه بر تاثیراتی که بر جسم و روحیه فرد می‌گذارد، باید زمینه‌ساز افزایش نشاط اجتماعی و سلامت جامعه شود، گفت: برای تحقق این مهم نیازمند فرهنگ‌سازی هستیم که باید در این زمینه همه مردم و مسئولان تلاش جدی داشته باشند.

رئیس اداره ورزش و جوانان اراک افزود: ورزش هوازی آن هم در ساعات اولیه روز نه تنها فرصت استفاده از هوای پاکیزه و آرامش و سکوت را برای افراد فراهم می‌کند بلکه باعث تامین اکسیژن کافی برای یک روز و افزایش روحیه و تمدد اعصاب برای شهروندان می‌شود.

حقدادی خاطرنشان کرد: ورزش صبحگاهی باعث می‌شود فرد با روحیه و انگیزه بیشتری برای برنامه‌های روزانه خود تلاش کند و با آرامشی که در ابتدای روز کسب می‌کند توانایی مقابله با ناملایمات و سختی‌های روزمره را به دست ‌آورد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.