آصفری:بیمارستان امام خمینی(ره) اراک امسال پیشرفت مطلوبی داشته است

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرنگار مهر، محمد حسن آصفری عصر روز چهارشنبه در بازدیداز بیمارستان امام خمینی(ره) اراک با اشاره به سرکشی که سال گذشته از این بیمارستان داشته گفت: وضعیت رسیدگی به بیماران و تجهیز امکانات این بیمارستان از جمله آزمایشگاه و دستگاه های ام آر آی، سی تی اسکن،بخش های رادیولوژی فعال و به روز شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۶۰ درصد از جمعیت استان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی است افزود: ماهانه بیش از ۱۸ هزار مراجعه کننده در بخش های مختلف درمانی و تامین اجتماعی تحت درمان قرار می گیرد.

آصفری با توجه به اینکه جمعیت بالایی از استان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار دارد گفت: باید در توسعه این بیمارستان تلاش شود تا بیماران از وضعیت درمانی بهتری بهره مند شوند.

بیمارستان امام خمینی (ره)اراک در سال ۱۳۷۷ با ۱۰۰ تختخواب شروع به کار نمود و در مهرماه ۱۳۷۸ توسط به صورت رسمی افتتاح شد. این مرکز درمانی در حال حاضر با ۱۶۰ تخت بستری دارای درمانگاه عمومی ،دندانپزشکی، زنان و زایمان، اطفال ، نوزادان ، داخلی ،عفونی ، جراحی عمومی ،  داخلی مغزو اعصاب، ارولوژِی ، ارتوپدی ،  درمانگاه شبانه روزی، اورژانس و بخش قلب است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.