اعزام بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج اراک به مناطق عملیاتی جنوب

خبرگزاری فارس: بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج اراک به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، این کاروان‌ها به مدت چهار روز از مناطق عملیاتی شلمچه، اروند، فتح‌المبین، طلائیه، رمضان و هویزه بازدید می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک در حاشیه این اعزام در جمع خبرنگاران گفت: اردوهای راهیان نور با هدف زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و پاسداشت ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های آنان طی سال‌های اخیر مورد توجه جوانان و اقشار مختلف مردم قرار گرفته است و هر سال علاقه‌مندان بیشتری برای حضور در این مناطق داوطلب می‌شوند.

سرهنگ پاسدار سید عطاءالله میرکمالی اظهار داشت: راهیان نور یک فرصت استثنایی است که همه زائران باید سعی کنند نهایت بهره‌برداری را از آن داشته باشند و رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و فداکاری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را به نسل جدید منتقل کنند.

وی تصریح کرد: امروز نقش اصلی را در جامعه ما جوانان بر عهده دارند و آنان تأثیرگذارترین و تأثیر پذیرترین افراد جامعه ما هستند که ما وظیفه داریم در جهت برقراری ارتباط آن‌ها با نسل دوران دفاع مقدس بیش از پیش تلاش کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه اراک افزود: امروز راهیان‌ نور بهترین راهکار برای آشنایی جوانان با محیط جنگ و ایثارگری‌ها است که می‌تواند در تحکیم اعتقادی جوانان نیز نقش مؤثری داشته باشد.

میرکمالی خاطرنشان کرد: اعزام کاروان راهیان نور قشرهای مختلف مردم و بسیجیان تا ۱۵ فروردین‌ماه جاری ادامه دارد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.