پیشرفت ۷۸ درصدی پروژه تالار مرکزی اراک طی ۶ سال

به گزارش مرکزی دیلی، مصطفی مشایخی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: پروژه تالار مرکزی اراک از طرح های ملی مصوب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، که تاکنون ۷۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با بیان اینکه این پروژه در سال ۱۳۸۶ آغاز و به دلیل محدودیت اعتبار پیشرفت چشمگیری نداشت، گفت: پروژه مذکور از تیرماه سال ۹۱ در فهرست طرح مهر ماندگار دولت دهم قرار گرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی ادامه داد: این طرح ملی در زمینی به مساحت ۱۲ هزار متر مربع و با زیر بنای ۱۴ هزار متر مربع و در سه طبقه در حال ساخت است.

مشایخی اظهار کرد: تالار مرکزی اراک دارای سالن های موسیقی و تئاتر، رستوران، سالن همایش و کارگاه ها و گالری های فرهنگی و هنری است.

وی با اشاره به پیشرفت نزدیک به ۸۰ درصدی این پروژه، اظهار کرد: این مجموعه بزرگ در اولویت تکمیل و تجهیز طرح های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار داشته و برای جذب اعتبار مورد نیاز تلاش خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: پیشرفت فیزیکی این پروژه مورد ستقبال مطلوب مردم کلان شهر اراک و بستر افزایش روحیه امید و نشاط آنها و انگیزه بالای مدیران عالی نظام برای تکمیل طرح های نیمه تمام است.

مشایخی ابراز امیدواری کرد: این طرح در اولویت قرار گرفته و مردم فهیم استان مرکزی در آینده نزدیک شاهد افتتاح بزرگترین مجتمع فرهنگی، هنری استان باشند.

گفتنی است، سرپرست دفتر طرح های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از پروژه تالار مرکزی اراک بازدیدکرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.