رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک: پروژه خوابگاه پیامبر اعظم(ص) اراک شرایط دانشگاه را بهتر می‌کند

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرگزاری تسنیم از اراک، مجید رمضانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رابطه ما با دانشجویان علوم پزشکی که در آینده همکاران ما در حوزه سلامت هستند از بالا به پایین نیست و خواستار رابطه نزدیک و تعامل بیشتر با دانشجویان هستیم.

وی افزود: تغییرات ارشد مدیریت در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را زمینه‌‌ ساز گشوده شدن باب جدیدی در حوزه سلامت است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک تصریح کرد: پس از انتخابات ریاست جمهوری فضای جدیدی بر سیستم سیاسی کشور و نقطه نظرات مسئولان ارشد کشور حاکم شده است و در این راستا تغییراتی که در مجموعه وزارت بهداشت رخ داده است نیز تغییراتی است که باب جدیدی را در این حوزه باز کرده و تغییر نگرش در این بخش را نشان می دهد.

قائم مقام وزیر با ابراز امیدواری نسبت به ایجاد تغییرات فیزیکی، فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه علوم پزشکی اراک به واسطه تغییرات ارشد مدیریتی در این دانشگاه گفت: سال گذشته سال سختی برای دانشگاه‌ های علوم پزشکی بود و کمبود منابع اعتباری شرایط بسیار سختی را برای این واحد های دانشگاهی ایجاد کرد.

وی افزود: این روند تا ابتدای سال جاری نیز ادامه داشت ولی با توجه به تصمیم دولت جدید در اولویت دادن به بخش سلامت امید است دانشگاه های علوم پزشکی بتوانند منابع اعتباری مناسبی را جذب کرده و ضمن رفع مشکلات موجود، گام های بهتری را با استفاده از این منابع در راستای تقویت تشکل‌ ها و انجمن‌ های علمی بردارند.

رمضانی تصریح کرد: با روی کار آمدن دولت یازدهم علیرغم محدودیت ‌های شدید اعتباری، وزیر بهداشت به دلیل دارا بودن دغدغه دانشجویی میزان قابل توجهی کمک مالی را در ابتدای سال تحصیلی به دانشگاه ‌ها اختصاص داد و ما با این کمک مالی توانستیم تا حد زیادی مسائل رفاهی موجود را برطرف کنیم.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.