صدور مجور تاسیس ۲۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی ذوالفقاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در حال حاضر ۴۱۲ کانون فرهنگی و هنری در سطح مساجد استان مشغول فعالیت هستند که طی هشت ماهه گذشته ۲۰ مجوز جدید نیز صادر شده است.

وی تصریح کرد: درخواست مجوز ۳۰ مسجد دیگر به منظور ایجاد کانون به دبیرخانه ارسال شده که این درخواست‌ها در دست بررسی و مطالعه است که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال این مجوزها نیز صادر شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی با بیان اینکه این کانون‌ها به اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح مساجد پرداخته و بازوی امام جماعت مسجد در انجام امور فرهنگی به شمار می‌روند، گفت: امروز کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نقش به سزایی در جذب جوانان به مسجد بر عهده دارند و به واسطه ارتباط مستقیم با قشرهای مختلف مردم به ویژه جوانان به راحتی قادرند توطئه‌های دشمنان در زمینه دوری جوانان از اسلام و انقلاب را نقش بر آب کنند.

ذوالفقاری خاطر نشان ساخت: کانون‌های مساجد وظایف و رسالت‌های بسیار سنگینی در امر تبلیغ، گسترش و تعمیق فرهنگ روح ‌بخش اسلام دارند که باید با برنامه‌ریزی وظایف خود را به نحو احسن به انجام رسانند.

وی از مسئولان کانون‌‌های فرهنگی مساجد خواست با توسعه فعالیت‌‌ها بستر لازم برای جذب بیشتر جوانان را فراهم کنند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.