اجرا پروژه “آفتاب” در اراک

به گزارش مرکزی دیلی، صحبت اله فاضلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با تبریک هفته دولت به تمامی دولتمردان و خدمتگزاران جمهوری اسلامی ایران و آرزوی توفیق و موفقیت در راه خدمت رسانی به مردم شریف ایران اظهار کرد: وظیفه خطیر خدمت رسانی یکی از مهم ترین رسالت هایی است که دولت و دولتمردان با تمام همت و تلاش و درایت به آن می پردازند تا گامی از مشکلات معیشتی و کاری مردم برداشته شود.

وی با توجه به فرا رسیدن ۱۲ شهریور ماه سالروز تاسیس شورای اسلامی دوره چهارم افزود: خدمت به شهر و شهروندان اراکی از همان ابتدای امر به عنوان مهم ترین هدف شورای دوره چهارم قرار گرفت و در این راستا با برگزاری جلسات متعدد، اقدام به برنامه ریزی جهت اجرایی نمود مصوبات درباره مسائل مهم شهری شدند.

عضو شورای اسلامی کلان شهر اراک با اشاره به ساماندهی نیروهای انسانی گفت: یکی از دغدغه های اصلی شورای دوره چهارم بحث ساماندهی منابع انسانی و اصلاح چارت سازمانی و ایجاد تشکیلات قوی و پایدار در شهرداری بوده به این صورت که افراد در تخصص های خود به کارگیری شوند و با مهارت خود در کنار مدیریت قوی شهردار به انجام وظیفه و ارائه خدمات به شهر و شهروندان بپردازند.

فاضلی تصریح کرد: قدم بعدی شورای اسلامی دوره چهارم ، انتخاب یکی از اعضای شورا به عنوان شهردار اراک بود تا با این اقدام شهرداری به عنوان مجری اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر بتواند موفق عمل نماید.

عضو شورای اسلامی کلان شهر اراک با اشاره به مجموع عملکرد شورای اسلامی کلان شهر اراک در دوره چهارم گفت: با تعامل و هماهنگی که بین اعضا وجود دارد، اقدامات خوبی در قالب تصویب مصوبات صورت گرفته است، امید است این تعامل روز به روز بیشتر گردد تا در پایان شورای دوره چهارم عملکرد مطلوب و مثبتی به شهروندان ارائه دهد.

وی افزود: با توجه به اینکه ترکیب شورای این دوره از افراد متخصص و با تجربه می باشد به طبع سطح انتظارات مردم با توجه به انتخابشان بسیار بالا خواهد بود و اعضای شورا با توجه به اهمیت این موضوع در همان ابتدای امر با برگزاری جلسات پی در پی در خصوص تدوین شیوه نامه ها و برنامه های مرتبط با موضوعات مهم شهری توانسته به سطح توقع و خواسته های شهروندان تا حدودی جامع عمل بپوشاند.

فاضلی در تبیین عملکرد مجموعه شهرداری تصریح کرد: از آنجا که شورای اسلامی شهر به عنوان کارفرما و شهرداری به عنوان مجری است، این مجموعه همزمان با شروع به کار شورا خوب و موفق عمل نموده و با اجرا کردن برخی از مصوبات شورا و اقدامات مطلوب در سطح شهر نمره قابل قبولی را از مردم و شورای شهر با ایجاد رضایت مندی کسب کند.

عضو شورای اسلامی کلان شهر اراک با اشاره به اتمام پروژه های ناتمام گفت: مجموعه شهرداری طی یک ساله گذشته در شرایط و برهه زمان خاصی قرار داشت، اما به هرحال می بایست به سمت و سویی حرکت می کرد که آنچه که در گذشته ناتمام مانده بود را در الویت کاری خود قرار دهد، که با توجه به این اوصاف و وجود مشکلات فراوان مطلوب و مناسب عمل کرده است.

وی افزود: تمامی خدمت گزاران این نظام می بایست در راه خدمت رسانی تلاش خود را دو چندان نمایند تا شرایط زندگی برای مردم کشور آسان تر شود البته مردم نیز باید در این راه دولت و دولتمردان را همانند همیشه حمایت نمایند.

فاضلی تصریح کرد: امید است که مجموعه شهرداری اراک در آینده با به کارگیری تلاش و همت مضاعف حتی بیشتر از آنچه که در حال حاضر مشهود است، خدمات ارزنده و قابل توجهی را به شهر و شهروندان اراکی ارائه دهد.

عضو شورای اسلامی کلان شهر اراک با بیان این مهم که تعامل میان شهرداری و شورای اسلامی کلان شهر اراک تا پایان دوره چهار سال تداوم دارد گفت: در سایه این همدلی است که کارهای بزرگ به سرانجام می رسد و مجموعه شورا و شهرداری با به کارگیری این اصل مهم در برنامه های کاری خود سعی در اجرای اقدامات و فعالیت های بزرگ در سطح شهر اراک هستند.

وی افزود: به طور یقین رسیدن به پیشرفت و تعالی در یک شهر مستلزم همکاری، هماهنگی و همراهی و حمایت شهروندان می باشد که خوشبختاته این مهم در میان مجموعه شهرداری، شورای اسلامی کلان شهر اراک و شهروندان وجود دارد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.