استاندار مرکزی: مسئولان وعده‌های غیرقابل اجرا به مردم ندهند

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرنگار مهر، محمد حسین مقیمی ظهر روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری در فراهان با تاکید بر صداقت مسئولان با مردم اظهارداشت: وعده‌های غیرواقعی سبب سلب اعتماد مردم می شود.

وی بر ضرورت پیگیری و اجرای مصوبات و جزئیات کارگروه‌ها و تصمیمات اتخاذ شده تاکید کرد و گفت: مسئولان باید در هر شرایطی نسبت به انجام مسئولیت‌های واگذار شده با تعهد و اخلاص مردم را یاری دهند.

مقیمی افزود: چشم امید مردم ولایت مدار به فعالیت‌ها و گسترش توسعه‌های بخش‌های مختلف از سوی مسوولان نظام دوخته شده و در این راستا مسوولان باید وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند.

مصوبات و جزئیات کارگروه‌ها در هر شرایطی باید عملیاتی شود

وی بیان کرد: مصوبات و جزئیات کارگروه ها در هر شرایطی باید عملیاتی شود و مدیران به عنوان مسئول موظف هستند همه تلاش خود را برای به نتیجه رساندن این مصوبات به کار گیرند.

نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی در ادامه این نشست، از استاندار مرکزی و دیگر مسوولان این استان خواست تا هر چه سریعتر نسبت به استقرار ادارات مورد نیاز در شهرستان فراهان اقدام کنند.

عباس صلاحی افزود: مسئله بهداشت و درمان یکی اولویت‌های مهم در نظام جمهوری اسلامی ایران و مجلس شورای اسلامی است و به این مهم در شهرستان فراهان نیز باید توجه ویژه شود.

مسئولان نسبت به تکمیل بیمارستان فراهان اقدام کنند

وی در خصوص بیمارستان نیمه تمام شهرستان فراهان نیز گفت: مسئولان هر چه سریعتر نسبت به تکمیل و تجهیز این بیمارستان که از نیازهای اساسی مردم است، اقدام کنند و اتمام این بیمارستان در اولویت قرار گیرد.

نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان ادامه داد: پتانسیل و ظرفیت های کشاورزی بالایی در شهرستان فراهان وجود دارد که باید از آنها نهایت بهره را برد.

صلاحی اظهار کرد: کمبود منابع آب‌های زیرزمینی یکی از مهمترین مشکلات کشاورزان این منطقه است که مسوولان باید برای حل این مشکل چاره‌اندیشی کنند.

فراهان یکی از شهرستان های استان مرکزی است که منطقه وسیعی از شمال شهر اراک تا مناطقی از شهرستان آشتیان و تفرش را در بر می گیرد و از غرب تا مرز استان همدان نیز می رسد.بیش از ۲۰۰ روستای کوچک و بزرگ در این شهرستان وجود دارد که در دشت و کوه های اطراف آن پراکنده هستند.

فراهان از سه قسمت به نام بالا، پایین و سادات تشکیل شده و ۶۱ هزار نفر در این شهرستان زندگی می‌کنند.

در این نشست که جمعی از مدیران و مسوولان استان مرکزی حضور داشتند تسریع در تکمیل طرح‌های نیمه تمام از جمله بیمارستان شهرستان فراهان، حل مشکلات بهداشت و درمان، استقرار ادارات دولتی، ارائه تسهیلات بانکی برای توسعه اشتغال و حل مشکلات کشاورزی، مهمترین مسائل و مشکلاتی بود که در این جلسه عنوان شد.

در این جلسه پس از بحث و بررسی مسائل مطرح شده پنج کارگروه شامل صنعت، و معدن و تجارت، محیط زیست، کشاورزی، آب و فاضلاب و علوم پزشکی به منظور پیگیری، ارائه راهکار مناسب و حل مشکلات مطرح شده تشکیل شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.