آصفری: کارنامه یکصد روزه دولت در سیاست خارجی مهر قبولی دارد

به گزارش مرکزی دیلی، «محمدحسن آصفری» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دولت اعتدال در یکصد روز اخیر توانسته حوزه سیاست خارجی ، ایران را از حالت انفعال بیرون آورده و سیاستهای آفندی وتحرکی را جایگزین آن کند که این برگی برنده برای پیشبرد اهداف نظام است.

وی اظهار کرد: نوع برخورد و برنامه های دولت در حوزه امور خارجه در تقویت ارتباط ایران با سایر کشورهای جهان تاثیر مثبت داشته و در تضعیف پروژه ایران هراسی دشمن موفق بوده است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یکصد روز برای قضاوت قطعی درخصوص عملکرد دولت کافی نیست و ارزیابی اثرگذاری عملکرد و برنامه های دولت باید به درازمدت موکول شود.

آصفری بیان کرد: کارنامه عملکرد یکصد روزه دولت در بخشهای اقتصادی و تورم ، اجتماعی و فرهنگی و سایر بخشها هنوز نمود عینی و شفاف ندارد و انتظار است که بدنه دولت در اطلاع رسانی به آحاد مردم و خانه ملت قوی تر عمل کرده و آهنگ برنامه هایی که توسط رییس جمهوری برای دولت تدبیر و امید ارائه شده تندتر شود.

وی اظهار کرد: تورم و مشکلات اقتصادی چالش اساسی کشور در مقطع کنونی است و انتظار است دولت در طرحی ضربتی با کمک ظرفیت های مجلس و بخش خصوصی در این زمینه بصورت مقطعی و کوتاه مدت وارد عمل شود و درکنار آن امور کارشناسی و زیربنایی در ترمیم آسیبها و بهبود کیفی امور اقتصادی و تولیدی را تداوم بخشد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.