اعلام روزشمار هفته بسیج در استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی، سرهنگ اسماعیل غلامی، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه روح‌الله استان مرکزی درگفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی با تشریح عناوین هفته بسیج، گفت: هفته بسیج از فردا، ۳۰ آبان‌ماه آغاز و تا ۶ آذرماه امسال با اجرای برنامه‌های متنوع ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: اولین روز ازهفته بسیج مصادف با پنج‌شنبه سی‌ام آبان‌ماه به نام بسیح، ایثار و شهادت نامگذاری شده که برنامه‌های این روز با جدیت تمام برگزار خواهد شد.

غلامی در ادامه بسیج، ولایت و انتظار را عنوان دومین روز از هفته بسیج دانست و بیان کرد: سومین روز از این هفته نیز به نام بسیج، خلاقیت و پیشرفت نامگذاری گرفته است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه روح الله استان، اظهار کرد: چهارمین روز از هفته بسیج با عنوان بسیج، سازندگی و مقاومت نامگذاری شده که ویژه برنامه‌های متنوعی در این روز به اجرا درخواهد آمد.

وی ادامه داد: همچنین پنجمین روز هفته بسیج به نام بسیج، خانواده و سبک زندگی اسلامی و ششمین روز از این هفته نیز به نام بسیج، استکبار ستیزی و بیداری اسلامی نامگذاری شده است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه روح الله استان مرکزی در پایان بسیج، امربه معروف و نهی از منکر را عنوان آخرین روز از هفته بسیج عنوان کرد و افزود: در طول این هفته ویژه برنامه‌های متنوعی در سطح استان و شهرستان‌های تابعه و همچنین پایگاه‌های مقاومت بسیج اجرا خواهد شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.