اجرا طرح «نشان ارادت» در استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی، ابوالقاسم مسافر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)-منطقه مرکزی، با اعلام این خبر گفت: این طرح با مشارکت ستاد بازسازی عتبات عالیات و آموزش و پرورش استان مرکزی اجرا شد.

وی هدف از اجرای این طرح را  تبیین فرهنگ و منش حسینی در بین دانش آموزان و فرهنگ سازی در راستای کمک به بازسازی حرم مطهر امامان معصوم(ع) عنوان کرد.

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی اظهار کرد: این طرح برای نخستین بار در کشور در حال اجرا است.

مسافر  اضافه کرد: در این طرح ۱۵۰ هزار پاکت، طراحی شده از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات در بین دانش آموزان و فرهنگیان استان مرکزی توزیع و دانش آموزان می توانند هدایا و نذورات خود را در این پاکت ها قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان  علاوه بر نذورات خود می توانند در مسابقه «نامه و دل نوشته» به اباعبدالله الحسین (ع) شرکت و مطالب خود را در این پاکت ها قرار دهند.

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی تصریح کرد: نذورات جمع آوری شده از سوی دانش آموزان  به عتبات عالیات ارسال خواهد شد.

مسافر با بیان اینکه مهلت جمع آوری پاکت ها تا اربعین حسینی است، افزود: این ستاد بعد از جمع آوری، دل نوشته ها و نامه های دانش آموزان را در قالب کتابی به چاپ می رساند.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.