توجه شهروندان به حفظ نظافت شهر در برپایی مراسم های عزاداری

به گزارش مرکزی دیلی،ˈهادی هنرمندˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به این که پاکیزگی و نظافت نشانه ایمان و رعایت آن برای مسلمانان واجب است، شهروندان باید در برگزاری مراسم های عزاداری، ضمن تکریم مقام شامخ بزرگان دین، زیبایی چهره شهر را حفظ کنند.

وی با اعلام آمادباش نیروهای خدمات شهری برای نظافت شهر در ایام سوگواری اباعبدالله حسین(ع) افزود: جمع آوری پسماندهای خانگی و تجاری و تخلیه مخازن، در تمامی محورها با مدنظر قرار دادن برنامه شبانه هیات های عزاداری انجام شده است به گونه ای که زمان فعالیت خودروهای جمع آوری پسماندها با حرکت هیات های عزاداری در معابر تداخل نداشته باشد.

هنرمند با بیان این که برای سرعت بخشیدن در امر نظافت معابر، ماشین آلات و نیروی انسانی در نزدیکی تکایا و مساجد مستقر شده اند، اظهار کرد: کارگران مستقر در مسیر حرکت هیات های عزاداری و محل توزیع نذورات در معابر پیرامون مساجد و حسینیه ها به مخازن مکانیزه مجهز هستند.

وی افزود: برای اطلاع رسانی در خصوص مضرات استفاه بیش از حد از ظروف یکبار مصرف نیز این سازمان اقدام به نصب تعدادی بنرهای آموزشی در مجاورت ایستگاه های صلواتی کرده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.