برگزاری آئین تودیع و معارفه معاونین استاندار مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری پانا، استاندار مرکزی در این آئین گفت: اولویت برنامه مدیران استان بر تکمیل پروژه های نیمه کاره است و در این راستا نیز باید طرح های مهم که نیاز ضروری منطقه و مردم است با سرعت و شتاب بیشتری انجام شود.

محمدحسین مقیمی با اشاره به لزوم اجرای مصوباتی که در دولت گذشته به تصویب رسیده است افزود: در بخش امور عمرانی باید مصوبات قبلی در دستور کار قرار گیرد و چنانچه مصوبه‌ای دارای اشکال و ایراد است باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به رفع آن اقدام شود.

وی ابراز داشت: وقت کشی و تاخیر در اجرای پروژه های عمرانی در واقع خسارتی بزرگ برای دولت و نظام است چرا که بالا رفتن هزینه ها، افت کیفیت، عمر سازه و محروم شدن مردم از ارزش و خدمات واقعی آن را در پی دارد.

این مقام مسئول بر لزوم اهتمام مسئولان به عنصر زمان تأکیدکرد و خاطر نشان ساخت: متاسفانه گاها مشاهده می‌شود پروژه‌ای که در زمان کوتاه و یا مقرر شده می‌تواند به پایان برسد چندین ماه زمان می‌برد که این موجب می‌شود سرمایه‌گذاران و دولت نتوانند از سرمایه‌گذاری درست بهره‌برداری کنند.

مقیمی با بیان اینکه هیچ مدیری اجازه ندارد مصوبه‌ای را بر زمین بگذارد، تأکید کرد: تمام کارها باید با سرعت و دقت بالا انجام شود و در زمانی کوتاه به سرانجام برسد.

استاندار مرکزی در ادامه تصریح کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید نهایت دقت را داشته باشند تا هنگام تحویل پروژه های عمرانی کوچکترین اهمالی در کیفیت و استانداردها رخ نداده باشد و در صورت وجود نقص از تحویل آن خودداری کنند.

وی با بیان اینکه شهر مجموعه ای پویا و زنده است بیان کرد: در کنار وظایف عمرانی و مبلمان شهری ، توجه به حقوق شهروندی، پرداختن به نظافت و ارتقای فرهنگ مردم در راس کارها باید قرار گیرد.

استاندار مرکزی جایگاه امنیت و سلامت را در مدیریت استان ویژه دانست و عنوان کرد: مدیریت ارشد استان، بخش سیاسی و امنیتی را یکی از حوزه های مهم می داند و باید از تمامی ظرفیت ها برای افزایش همگرایی، نشاط اجتماعی، مهار آسیبها و ناهنجاری ها بهره گرفته شود.

استاندار مرکزی در ادامه ابراز داشت: از مدیران و مسئولان دستگاه‌ها و ارگان‌های دولتی تقاضا داریم در تعامل با دیگر دستگاه‌ها نهایت تلاش خود را به کار گیرند، دولت به هیچ عنوان نمی‌پسندد که پای مدیری به دستگاه قضایی باز شود، همه کارها باید در نهایت سلامت و دقت و درستی انجام شود.

شایان ذکر است در این نشست مهدی زندوکیلی به عنوان سرپرست معاونت عمرانی و شکرالله حسن بیگی به عنوان سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی معارفه شدند.

 

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.