اظهارات محمودی درحاشیه مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرنگار مهر، کیومرث محمودی ظهر روز شنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید اراک افزود: داشتن نظم و برنامه، استفاده از نیروهای کارآمد و بکارگیری از توان کل مجموعه شهرداری، کسب اعتماد و رضایت شهروندان و همچنین جذب سرمایه گذار از مهم ترین عوامل موفقیت شهردار محسوب می شود.

محمودی ضمن درخواست حمایت های بیشتر دولت از شهرداری ها اظهارداشت: همچنین نمایندگان باید برای پیگیری برخی مطالبات شهری به کمک شهرداری اراک بشتابند.

حمایت های بیشتر دولت از شهرداری ها

وی در ادامه بحث تصویت قانون مدیریت شهری، معافیت شهرداری و سازمان های تابعه آن از پرداخت مالیات، افزایش اعتبار طرح کاهش آلایندگی های شهر اراک و هچنین پیگیری اعتبار قطار شهری را از جمله درخواست های شورای اسلامی شهر اراک از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی عنوان نمود.

رییس شورای اسلامی شهر اراک با اشاره به انتصاب محمد ابراهیم عباسی به عنوان شهردار جدید شهر اراک گفت: در طی برگزاری جلسات مکرر در شورای اسلامی شهر اراک آیین نامه داخلی شورا مورد تصویب قرار گرفت که در قسمتی از این آیین نامه مصوب گردیده بود که هر عضو شورا می تواند سه نفر را به عنوان کاندید شهردار به شورا معرفی نماید.

محمودی با اشاره به اجرای این آیین نامه مبنی بر انتخاب شهردار گفت: در راستای اجرای این امر ۴۵ نفر برای انتصاب سمت شهردار اراک به شورا معرفی که از این تعداد هشت نفر به مرحله نهایی رسیدند و به ارائه برنامه‌های خود در صحن علنی شورا پرداخته که در نهایت ۲ نفر به عنوان گزینه اصلی در نظر گرفته شدند.

وی خاطرنشان ساخت: در نهایت مهندس عباسی با ارائه یک برنامه جامع و کامل و کسب آراء ۱۵ نفر به عنوان شهردار اراک انتخاب شد.

ممکن است بپسندید...

۱ دیدگاه

  1. علیرضا طاهری گفت:

    با سلام
    ضمن تشکر از اطلاع رسانی زود هنگام و خوب شما انتصاب جناب آقای مهندس حامد آزاد را که از افتخارات جامعه قرآنی (حافظ و قاری) میباشند به سمت شهرداری یکی از مناطق کلانشهر اراک تبریک میگویم.
    امیدورام به حق ارباب بیکفن ابا عبدالله الحسین (ع) در امورات مربوطه موفق و موید باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.