اعزام ۲ هزار بسیجی اراکی به مناطق عملیاتی جنوب

به گزارش مرکزی دیلی ، قاسم فراهانی؛ مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه اراک در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه مرکزی، گفت: در اسفند‌ماه جاری و عید نوروز برآورد می‌شود بیش از ۲ هزار نفر از بسیجیان شاغل در ادارات و نهادهای شهر اراک از مناطق عملیاتی جنوب بازدید کنند.

وی با اشاره به اینکه ۱۵۰ نفر از خواهران بسیجی حوزه‌های کوثر یک، دو و سه از ۲۴ اسفندماه به اردوی راهیان نور اعزام شدند، گفت: حضور دختران جوان در این اردوها می‌تواند در برنامه‌ریزی آنان برای ادامه زندگی تأثیرگذار باشد.

فراهانی با بیان اینکه راوی، روحانی و مداح کاروان خواهران بسیجی را همراهی می‌کند، افزود: زائران از زمان یادشده به مدت ۴ روز از مناطق عملیاتی، فتح‌المبین، شلمچه، اروند، دهلاویه، هویزه و شوش دانیال بازدید می‌کنند.

وی همچنین از اعزام ۱۵۰ نفر از برادران بسیجی پایگاه‌های شهید بهشتی، مدنی شهرستان‌های ابراهیم‌آباد، ساروق و داوودآباد در دوم فروردین‌ماه سال ‌آینده خبرداد و گفت: بسیجیان از مناطق عملیاتی جنوب بازدید و با آرمان‌های امام راحل، رهبر فرزانه انقلاب و شهدا میثاقی دوباره خواهد بست.

فراهانی در ادامه خاطرنشان کرد: بیش از ۲هزار نفر از بسیجیان به غیر از اعزام‌های دانش‌آموزی از مهر‌ماه سال‌جاری تا اوایل اسفند‌ماه جاری به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

این مقام مسئول در پایان، اردوهای راهیان نور را یکی از بهترین زمینه‌ها برای افزایش بصیرت جوانان عنوان و بر لزوم بازدید و تأثیرات عمیق فرهنگی ـ اسلامی بر روی بازدیدکنندگان تأکید کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.