میرگلوبیات خواستار پرهیز شوراها از سیاسی‌بازی در روند خدمت‌رسانی شد

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه مرکزی در این دیدار که به منظور بررسی مشکلات و مسایل شهرستان زرندیه برگزار شد، نماینده مردم ساوه و زرندیه در سخنانی گفت: با وجود محدودیت های مالی اقدامات ماندگاری در سطح شهرستان زرندیه به خصوص در شهر مامونیه به عنوان مرکز این شهرستان انجام شده اما این اقدامات کافی نیست.
شهلا میرگلوبیات افزود: تدوین برنامه های کاربردی و موثر با همفکری شهرداری و سایر دستگاه های اجرایی و فرهنگی در توسعه همه جانبه شهر از وظایف مهم شورای شهر است.
وی ادامه داد: شوراها تجلی گاه و تبلور اراده مردم در حوزه مدیریت شهری و روستایی هستند که کارآمدی و تلاش آنان موجب توسعه و آبادانی شهرها و روستاها می شود.
وی بیان کرد: شوراها از ظرفیتی مهم در خدمت رسانی به مردم برخوردار هستند که به دور از سیاسی بازی می توانند شعار خدمت رسانی بی منت به ولی نعمتان خود را عملی کنند.
نماینده مردم ساوه و زرندیه تصریح کرد: امید است که امسال با تخصیص بودجه و اعتبارات لازم و کافی و نیز مدیریت صحیح مجموعه مدیریت شهری مشکلات مردم این منطقه برطرف شود.
میرگلوبیات خاطر نشان کرد: تلاش برای حفظ و ارتقاء جایگاه شوراهای اسلامی از اهمیت خاصی برخوردار بوده و تک تک اعضای شوراهای اسلامی باید برای حفظ جایگاه خود با درایت و انجام برنامه ریزی صحیح تلاش کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر مامونیه نیز در این نشست با قدردانی از نماینده مردم ساوه و زرندیه به دلیل پیگیری مشکلات مردم حوزه انتخابیه خود گفت: مردم این منطقه مردمی انقلابی و ولایی هستند که در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی به ویژه دفاع مقدس حضوری فعال داشته اند.
کریم اخوان افزود: این مردم شایسته بهترین خدمات رسانی هستند و شورای چهارم با تعامل و هماهنگی بین اعضا و نماینده مردم و نیز ادارات، آهنگ خدمت رسانی را به خوبی نواخته است.
وی ادامه داد: وجود زمینه های تعامل بین نماینده مردم و اعضای شورای شهر باعث می شود در سایه این تعامل عملی و حقیقی کارهایی که منافع و مصالح شهرمان در آن است را مصوب و به خواسته های مردم جامه عمل بپوشانیم.
اخوان خاطرنشان کرد: با آغاز بکار شهردار منتخب مامونیه برنامه های مورد نظر شورا به ترتیب اولویت بندی عملی و مصوباتی در راستای توسعه و پیشرفت این شهر عملیاتی خواهد شد.
در این دیدار که کاظم اخوان رئیس شورای اسلامی شهر مامونیه، علی سعادتی نائب رئیس، سید منصور اطهاری رئیس کمیسیون فرهنگی شورا و محمد رضا خلج معصومی نماینده شورای شهرستان در شورای استان مرکزی حضور داشتند مشکلاتی همچون تعریض جاده قدیم ساوه به زرندیه، تعریض جاده خشکرود، ارتقای شاخص های بهداشتی و درمانی شهرستان، بلاتکلیفی طرح مجتمع فرهنگی ، تسریع در بهره برداری از طرح های نیمه تمام و تعیین تکلیف منطقه ویژه اقتصادی مطرح و تصمیمات لازم برای برطرف شدن آنان اتخاذ شد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.