برگزاری هفتمین نمایشگاه تخصصی صنعت و معدن در اراک

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل ازخبرنگار مهر، مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی اراک ظهر روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: این نمایشگاه از تاریخ  ۶لغایت ۱۰ ابان ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی غرب ایران در اراک از ساعت ۱۵ الی ۲۰ آماده تماشای علاقه مندان است.

علی جعفر محصولی افزود : این نمایشگاه در فضایی به وسعت پنج هزار متر مربع پذیرای غرفه دارانی از داخل و خارج استان و بخش بین الملل کشور شامل شرکت ایران ولتاژ از چین، یورومتال از مجارستان، ال سی ای از آمریکا و توزین صنعت از چین است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های اراک گفت:  امیدواریم برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت و معدن با حضور گسترده بازدیدکنندگان و نمایندگی‌های معتبر مواجه شود که نشانگر استقبال شایان و ظرفیت مناسب این نمایشگاه است و امیدواریم که در این نمایشگاه نیز همچنان شاهد حضور علاقمندان باشیم.

محصولی با اشاره به بخش ها و واحدهای اجرایی نمایشگاه تخصصی صنعت و معدن گفت: اتوماسیون صنعتی و قطعات خودرو که در این بخش بزرگترین تامین کننده خودرو شرکت گسترش خودروحضور دارد، بخش صنایع و روشنایی، بخش صنایع ریلی، صنایع بزرگ پتروشیمی، ایرالکو و هپکو، صنایع فلزی شرکت ماشین سازی و شرکت آذرآب و شرکت یاسان، صنایع شیمایی، صنایع زیر ساخت و صنایع معدنی در این نمایشگاه حضور دارند.

محصولی بیان داشت: شرکت هایی از اراک، اصفهان، کرج، تهران، ساوه، مازندران، تفرش، کمیجان و شازند در این نمایشگاه حضوردارند.

وی یادآور شد: بازدید هیئت عراقی از نمایشگاه و برگزاری تورهای صنعتی در نمایشگاه و هر شب قرعه کشی همراه با هدایای ویژه برای بازدید کنندگان در نظر گرفته شده است.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.