کلید خوردن پروژه ۲۸ واحدی بنیاد مهدویت استان مرکزی

به گزارش مرکزی دیلی، حجت الاسلام سید محمدباقر حسینی در گفت و گو با خبرنگار پانا، افزود: این پروژه با همکاری بنیاد فرهنگی مهدویت و موسسه تبلیغ و انفاق امام زمان (عج) با متراژ ۱۰۷۲ متر احداث می شود که کار ساخت آن ۲۰ ماه به طول می انجامد و مقرر شده زمین از بنیاد و ساخت آن با پیمانکار باشد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه در شهرک مشاور جنب مسجد اهل بیت(ع) ساخته خواهد شد ادامه داد: بنیاد مهدویت استان فاقد ساختمانی مجزا برای فعالیت های خود بود که با اتمام این پروژه فعالیت های بنیاد مهدویت استنان مرکزی در مکانی مشخص برگزار خواهد شد و علاقمندان می توانند به دفتر بنیاد مراجعه نمایند.

مدیر عامل بنیاد مهدویت استان مرکزی با اشاره به اینکه شناخت امام زمان مهمترین وظیفه هر مسلمانی است خاطرنشان ساخت: جلوگیری از انحراف و گمراهی، جلوگیری از ابطال عمل، رسیدن به حیات معنوی و فرار از مرگ جاهلیت از جمله مهمترین دلایل شناخت حضرت مهدی(ع) است چراکه پذیرش و قبولی اعمال و جلوگیری از بطلان عمل در گرو پذیرفتن امام معصوم است و ضرورت این شناخت وقتی احساس می شود که انسانها در اثر فاصله گرفتن از امام خود به فساد و گمراهی کشیده می شوند و برای رهایی از این دام خطرناک، راهی جز پیروی از امام نخواهد بود.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: در همین راستا پورتال جامع مهدویت با هدف پاسخگویی به پرسش‌ها و شبهات همچنین ساماندهی برنامه‌ها و فعالیت‌های مهدویت در شهرستان اراک به نشانی اینترنتی arak.mahdavit.ir راه اندازی شده است.

وی برگزاری دوره های تربیت مربی مهدویت و اجرای برنامه رادیویی “در حریم نور” یک ربع قبل از اذان ظهر در روزهای جمعه هر هفته را از دیگر اقدامات بنیاد مهدویت در استان مرکزی عنوان کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.