۶۳ بقعه‌ متبرکه استان مرکزی؛ میزبان جشن «ولایت علوی و اکمال دین نبوی»

به گزارش مرکزی دیلی، حجت‌الاسلام عباسیان، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شعبه مرکزی، گفت: از ۲۳ مهرماه جاری تا ۴ آبان‌‌ماه دهه ولایت نامگذاری شده است که برنامه‌های این دهه با محوریت جشن ولایت علوی و اکمال دین نبوی در سطح استان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: جشن ولایت علوی و اکمال دین نبوی همزمان با سراسر کشور در سطح ۶۳ بقعه متبرکه و امامزادگان استان مرکزی نیز برگزار خواهد شد.

عباسیان اظهار کرد: همچنین همزمان با روز عید سعید غدیر با حضور عاشقان و ارادتمندان اهل بیت(ع) جشن ویژه ولایت علوی و اکمال دین نبوی در سطح امامزادگان شاخص استان با حضور سادات برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: روز عید غدیر روز تبریک به مقام سادات و فرزندان اهل‌بیت(ع) و بهترین مکان برای عرض تبریک اماکن مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه است که همواره مورد عنایت و اعتقاد خاص مردم نیز قرار دارند.

حجت‌الاسلام عباسیان ادامه داد: مردم عشق و ارادت خاصی به امامزادگان و اهل بیت(ع) دارند و این اماکن مقدس می‌تواند بهترین مکان جهت ترویج و تبلیغ فرهنگ نبوی و سنت علوی باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در پایان، تبیین جایگاه ولادت اهل بیت(ع)، حضرت علی(ع) و خطبه غدیر را از اهداف برگزاری جشن ولادت علوی و اکمال دین نبوی عنوان کرد.

ممکن است بپسندید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.